مهدی طارمی پدر شد؟/ خبر تازه درباره ستاره تیم ملی فوتبال

کدخبر: ۶۲۰۹۷۹
اقتصادنیوز: این روزها شایعات و اخبار متعددی را درباره مهدی طارمی در جریان است، از شایعه پدر شدنش تا حضورش در یک تیم مطرح اروپایی، اما او تمرکز خود را بر مسابقات جام ملت های آسیا با تیم ملی گذاشته است.
مهدی طارمی پدر شد؟/ خبر تازه درباره ستاره تیم ملی فوتبال

به گزارش اقتصادنیوز، مهدی طارمی که در آستانه حضور در جام ملت های آسیا به همراه تیم ملی فوتبال کشورمان قرار دارد، این روزها اخبار مختلفی را پیرامون خود می بیند.

او که شایعات درباره تیم باشگاهی آینده اش حسابی داغ است، در یک گفت‌وگوی تلویزیونی از پاسخ به پرسشی در این باره خودداری کرد و اولویت این روزهای خود را تیم ملی فوتبال دانست. این واکنش تا حدودی می تواند تاییدی بر حضور طارمی در یک تیم جدید برای فصل آینده باشد، اتفاق بزرگی که بسیاری از طرفداران این بازیکن برای تحقق آن لحظه شماری می کنند.

همچنین چندی پیش خبری درباره او حسابی در فضای مجازی سروصدا به پا کرده است، خبری که حکایت از تولد فرزند این بازیکن و پدر شدن او داشت و البته خیلی زود هم جزییات این خبر فاش شد تا معلوم شد رنگ و بویی از واقعیت نداشته است.

با اینکه گفته شده بود طارمی به دلیل گرفتن شناسنامه برای فرزندش راهی تهران شده بود ولی طبق پیگیری‌ها از عوامل تیم ملی، ستاره ایرانی پورتو که به تازگی به عنوان سفیر یک برند انتخاب شده در زمان حضورش در تهران قرارداد خود را با این شرکت به امضا رساند و بلافاصله هم به کیش بازگشت تا از امروز در تمرینات تاکتیکی تیم ملی شرکت کند.

خبر مرتبط
طارمی طفره رفت / تیم جدید مهدی لو نرفت + فیلم

اقتصادنیوز: مهدی طارمی در پاسخ به سوالی در مورد انتخاب تیم جدیدش با خنده گفت: یکی از مسائل من همین بود که گفت‌وگو نکنم.

موضوعی که در این بین با واکنش سرپرست تیم ملی هم همراه شد و او در این باره اظهار داشت: متاسفانه اشتباه گفتم و موضوع جدایی ۲۴ ساعته مهدی طارمی از اردوی تیم ملی مساله دیگری بود و به کار شخصی ایشان مرتبط بود. طارمی برای حضور در یک کار شخصی و تبلیغاتی از کیش و با اجازه کادرفنی سفر کوتاهی به تهران داشتند و خیلی زود نیز با پایان این موضوع به اردو ملحق شدند. مساله‌ای که عنوان کرده بودم صحیح نبود و به این شکل آن را تصحیح می‌کنم.

مسابقات جام ملت های آسیا قرار است از 22 دی ماه در کشور قطر آغاز شود و بسیاری از علاقه‌مندان به این رشته ورزشی امیدوار به قهرمانی تیم ملی فوتبال کشورمان در این جام پس از چندین سال هستند.

طارمی که بدون شک اگر بهترین بازیکن فعلی تیم ملی کشورمان نباشد، جزو سه بازیکن برتر است هم نقشی مهم را در این مسابقات برعهده دارد و بسیاری برای موفقیت تیم ملی چشم به او بستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید