واکنش شدید نیکی هیلی به موضوع آستین/بایدن باید کناره گیری کند

کدخبر: ۶۲۱۰۴۶
اقتصادنیوز: نیکی هیلی در واکنش به اینکه پنتاگون بستری شدن وزیر دفاع را با چند روز تاخیر اعلام کرد گفت: فکر می‌کنم جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا باید کناره گیری کند.
واکنش شدید نیکی هیلی به موضوع آستین/بایدن باید کناره گیری کند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، نیکی هیلی، سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل گفت: فکر می‌کنم جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا باید کناره گیری کند. باور کردنی نیست که ما در چنین اوضاعی گیر بیفتیم. وقتی در کارولینای جنوبی بحرانی داشتم با همه توان با آن روبرو می‌شدیم. من هر روز با وزیر دفاع وقت تماس تلفنی داشتم.

خبر مرتبط
دردسرهای پنهان کاری آستین برای آمریکا/پنتاگون عذرخواهی کرد

اقتصادنیوز: سخنگوی پنتاگون در پی بستری شدن مخفیانه وزیر دفاع آمریکا در بیمارستان به علت عدم شفافیت در این ماجرا عذرخواهی کرد.

به نقل از شبکه خبری هیل، این سفیر سابق ادامه داد: ما در اروپا جنگ داریم در خاورمیانه هم همینطور. کره شمالی هم یک موشک بالستیک قاره‌پیما با قابلیت ضربه زدن به آمریکا آزمایش کرده است. مساله چین هم هست. مشکل من اول از همه این است که بایدن با لوید آستین، وزیر دفاع خودش هر روز صحبت نمی‌کند.

اظهارات نیکی هیلی پس از آن مطرح شده که ژنرال آستین و دولت بایدن با افزایش بررسی‌های موشکافانه روبرو شده‌اند، پس از آنکه پنتاگون بستری شدن وزیر دفاع را در بیمارستان با تاخیر اعلام کرد.

خبر مرتبط
موضع پنتاگون نسبت به لوید آستین/انتقال وظایف آستین به معاونش بررسی می‌شود

اقتصادنیوز: پنتاگون امروز اعلام کرد که موضوع انتقال وظایف ژنرال آستین به معاونش را بررسی می‌کند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا نیز در پلتفورم رسانه اجتماعی "Truth" خواستار استعفای آستین شد اما جان کربی، سخنگوی امنیت ملی آمریکا روز دوشنبه گفت، کاخ سفید برای این منظور، طرحی ندارد.

کربی گفته بود: چاره دیگری جز ماندن ژنرال آستین در سمت وزارت دفاع آمریکا وجود ندارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید