پیش‌بینی وضعیت جوی تهران در روزهای آینده

کدخبر: ۶۲۱۷۱۷
اقتصادنیوز: وضعیت جوی تهران بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی این استان طی چند روز آینده آسمان ابری، کاهش محسوس دما، بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود.
پیش‌بینی وضعیت جوی تهران در روزهای آینده

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی طی چهار روز آینده با گذر متناوب امواج بارشی وضعیت جوی استان آسمانی نیمه‌ابری تا ابری در بعضی ساعات همراه با بارش باران، مه و وزش باد در نیمه‌شمالی استان بارش باران و برف و در ارتفاعات بارش برف گاهی کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.

طی این مدت در نیمه‌جنوبی استان در بعضی ساعات به‌ویژه یکشنبه شب و دوشنبه شب(۲۴ و ۲۵دی) وزش باد شدید مورد انتظار است.

خبر مرتبط
سامانه جدید بارشی فردا وارد ایران می‌شود/ این استان‌ها منتظر برف باشند

​اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید از فردا به کشور خبر داد و اعلام کرد: روز شنبه در آذربایجان‌های غربی و شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، گیلان و ارتفاعات زنجان، قزوین و البرز، بارش باران و برف را شاهد خواهیم بود.

در روز سه‌شنبه (۲۶ دی) آسمان صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

از امروز تا صبح شنبه کاهش دما به‌ویژه در نیمه شمالی استان و در روزهای یکشنبه تا دوشنبه افزایش نسبی دما و دوشنبه شب کاهش محسوس دما در سطح استان مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، توچال با کمینه دمای ۱۱- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۲۳ دی‌) نیمه‌ابری تا ابری در بعضی ساعت‌ها بارش پراکنده و وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۱ درجه سانتیگراد و طی یکشنبه (۲۴ دی‌) ابری در بعضی ساعت‌ها بارش باران گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید