کلاهبرداری با ترفند جدید

کدخبر: ۶۲۲۳۶۹
اقتصادنیوز : رییس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند ۳ نفره کلاهبرداری با ترفند شرکت در قرعه کشی خودروی پژو ۲۰۷ به ازای خرید کالا خبر داد و گفت که متهمان به ۱۱ فقره کلاهبرداری معترف شدند.
کلاهبرداری با ترفند جدید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سردار کارآگاه علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره کلاهبرداری از شهروندان، بررسی موضوع در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست طی تحقیقات از مال باختگان به دست آوردند، مال باختگان پیامی در خصوص شرکت در قرعه کشی به ازای خرید کالا دریافت کرده‌اند که در صورت خرید حداقل ۲۰ میلیون ریال کالا در قرعه کشی یک دستگاه خودرو ۲۰۷ شرکت خواهند کرد.

خبر مرتبط
انهدام باند مجرمان در کرمانشاه/کلاهبرداری ۹۰ میلیارد ریالی با رسید جعلی!

اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام باندی که به وسیله رسید جعلی اقدام به کلاهبرداری کرده بودند خبر داد.

این مقام ارشد انتظامی ابراز داشت: پس از خرید کالا فردی با مال باختگان تماس و اعلام کرده است که در قرعه کشی برنده شده‌اید و برای دریافت جایزه مبالغی را به حساب شرکت واریز کنید و پس از اینکه مال باختگان مبالغ درخواستی را واریز می‌کردند، از دسترس خارج می‌شدند.

وی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان با تجمیع پرونده‌های مشابه و اقدامات کارآگاهی موفق شدند هویت و مخفیگاه ۲ تن از کلاهبرداران را در جنوب تهران شناسایی و در نهایت پس از هماهنگی‌های قضائی هر دو متهم را در مخفیگاهشان طی یک عملیات منسجم دستگیر و به اداره چهاردهم انتقال دهند.

سردار ولی پور گودرزی بیان داشت: متهمان در پی جوئی های انتظامی به کلاهبرداری از شهروندان اعتراف و اظهار کردند که با همکاری شخص دیگری که نقشه کلاهبرداری را طراحی کرده است از شهروندان کلاهبرداری کرده‌اند.

وی در ادامه با بیان اینکه کارآگاهان در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی موفق شدند هویت و مخفیگاه جدید سرکرده این باند را شناسایی کنند، عنوان کرد: در یک عملیات پلیسی متهم متواری در مخفیگاهش دستگیر و به اداره چهاردهم پلیس آگاهی انتقال دادند.

سردار ولی پور گودرزی با بیان اینکه با اعتراف متهمان تاکنون ۱۱ مال باخته شناسایی شده است افزود: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی برای شناسایی سایر مال باختگان در اختیار اداره چهاردهم این پلیس قرار دارند.

کد خبر 5995315
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید