مرور بر گذشته و حال یک رویداد

ماجرای تلخ آتش‌سوزی در مدرسه لردگان چه بود؟/ ۱۳ دانش‌آموز پرپر شدند

کدخبر: ۶۲۲۶۰۸
اقتصادنیوز: حدود ۲۰ سال پیش در چنین روزی یک حادثه تلخ در روستای لردگان به وقوع پیوست و ۱۳ دانش آموز جان خود را از دست دادند.
ماجرای تلخ آتش‌سوزی در مدرسه لردگان چه بود؟/ ۱۳ دانش‌آموز پرپر شدند

به گزارش اقتصادنیوز، نیمه دوم سال همواره احتمال وقوع حوادث تلخ و ناگوار ناشی از نشست گاز به دلیل استفاده از وسایل گرمایشی شدت بیشتری به خود می‌گیرد. حوادثی که برخی اوقات زمینه‌ساز اتفاقی تلخ و البته فراموش ناشدنی می‌شود.

خبر مرتبط
فوری/ آتش سوزی یک ساختمان 4 طبقه در تقاطع رودکی

اقتصادنیوز: سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران اظهار کرد: ساعت ۱۰:۴۴ صبح امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک ساختمان اداری در خیابان هاشمی تقاطع رودکی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد.

اتفاقی که اخیرا هم شاهد آن بودیم و در روز چهارم دی ماه، در انبار یک مدرسه در خیابان فیض اصفهان آتش سوزی رخ داد که البته، خوشبختانه هیچگونه خسارت جانی به دنبال نداشت.

اما اخبار این حوادث همیشه به خبری خوش ختم نمی‌شود، مانند آتش سوزی در مدرسه سفیلان در روستای لردگان از توابع استان چهارمحال و بختیاری که حدود ۲۰ سال پیش کام مردم کشور را حسابی تلخ کرد.

اتفاقی که روزنامه اطلاعات هم در شماره شنبه ۲۶ دی ماه سال ۱۳۸۳ به آن پرداخت و درباره آخرین گزارش‌ها از حادثه غم‌انگیز در مدرسه روستای لردگان نوشت: «در پی حادثه آتش‌سوزی در یک مدرسه در روستای لردگان ۱۳ دانش آموزان دختر و پسر بر اثر آتش سوزی جان خود را از دست دادند. همچنین معلم این مدرسه هم دچار ۹۰ درصد سوختگی شد.»

اطلاعات همچنین درباره علل وقوع این حادثه توضیح داده است: «علت وقوع این حادثه استفاده نادرست از بخاری نفتی و وجود بشکه نفت در مدرسه اعلام شده است.» 

بنابر اعلام این روزنامه در پی وقوع این حادثه در شهرستان لردگان سه روز عزای عمومی اعلام شد. همچنین پیکر دانش‌آموزان جان باخته تشییع و در زادگاهشان به خاک سپرده شد.

روسای جمهور و مجلس هم پیام تسلیتی در پی این حادثه دلخراش منتشر کردند.

Screenshot_2024-01-16-15-54-16-428-edit_org.telegram.messenger

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید