گفت‌وگوی امیرعبداللهیان و وزیر خارجه عربستان در داووس

کدخبر: ۶۲۲۹۲۸
اقتصادنیوز: وزرای خارجه ایران و عربستان در حاشیه اجلاس داووس دیدار و گفت‌وگو کردند.
گفت‌وگوی امیرعبداللهیان و وزیر خارجه عربستان در داووس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در اجلاس مجمع جهانی اقتصاد در داووس سوئیس حضور دارد، امروز (چهارشنبه) ۲۷ دی ماه با همتای عربستانی خود دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبر مرتبط
دیدار وزرای خارجه ایران و انگلیس/رایزنی‌های مهم در حاشیه اجلاس داووس

اقتصادنیوز: وزرای خارجه ایران و انگلیس در حاشیه اجلاس داووس با یکدیگر دیدار کرده و به رایزنی درباره موضوعات مختلف دوجانبه و منطقه‌ای پرداختند.

در دیدار امیرعبداللهیان با فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان سعودی درباره موضوعات مختلف دوجانبه از جمله همکاری‌های اقتصادی و تجاری و نیز مسائل مورد علاقه منطقه‌ای به ویژه تحولات فلسطین و آخرین وضعیت جنگ علیه غزه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وزرای خارجه ایران و عربستان پنجشنبه شب ۲۱ دی ماه تلفنی گفت‌وگو کرده بودند و وزیر خارجه عربستان سعودی درباره مشکل پرواز عمره‌گزاران ایرانی به امیرعبداللهیان اطمینان داده بود که این موضوع صرفاً مسأله‌ای فنی است که بزودی حل خواهد شد.

خبر مرتبط
رایزنی مهم امیرعبداللهیان و رئیس مجمع جهانی اقتصاد

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه ایران رئیس مجمع جهانی اقتصاد در اجلاس داووس درمورد تحولات جهانی رایزنی کردند.

امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان چهارشنبه ۲۲ آذر ماه نیز در ژنو دیدار و درباره مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه ‌ای و بین‌المللی به خصوص اوضاع غزه به گفت‌وگو پرداخته بودند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید