همسر واقعی اکبر عبدی کیست؟+عکس

کدخبر: ۶۲۳۸۶۰
اقتصادنیوز :اکبر عبدی بازیگر پیشکسوت و مشهور کشورمان که شایعات بسیاری درباره همسر و ازدواجش شنیده میشود، همسر واقعی اش کیست؟
همسر واقعی اکبر عبدی کیست؟+عکس

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک،اکبر عبدی بازیگر مشهور کشورمان  سالهاست که ازدواج کرده و شایعات زیادی درباره همسر واقعی و زندگی خصوصیش به گوش می رسد. 

در فضای مجازی شایعات بسیاری درباره نسبت فامیلی همسر اکبر عبدی با محمدرضا شریفی نیا به راه افتاده است اما نینا همسر اکبر عبدی در بخشی از مستند جذاب "همسرم اکبر عبدی" به کارگردانی مجید توکلی که در آئین افتتاحیه جشنواره فیلم فجر با استقبال حاضران همراه شد، گفت:

اکبر پسر عمه من هست و ما فامیلیم و دختر دایی و پسر عمه هستیم.

اکبر-عبدی-و-همسرش

در ادامه این صحبت، اکبر عبدی با زبان طنز چنین گفت:

کسی به من زن نمی داد مگر اینکه آشنا باشه.

بازیگر نقش بایرام باقالی در اخراجی ها دلیل تفاهم خود و همسرش و داوم زندگی مشترکشان معرفی کرد و گفت:

به دلیل روراست بودن، زندگی ما دوام داشته، ما اگه غلطی هم کردیم، این غلط یا به واسطه همسرم که شم کاراگاهی داره رو شده و ایشون به این نتیجه رسیده این هرجا بره، برمیگرده تو لونه اش.

 همسر اکبر عبدی که هنوز هم جوان به نظر می رسد، در مورد سن ازدواجش چنین گفت:

14 سالم بود من ازدواج کردم.

این حرف به مذاق بازیگر آدم برفی خوش نیامد و با زبان طنز از همسرش مقابل دوربین گله کرد:

میخوای بیار به زمان مهدکودک و بگو تو راه مهدکودک گولت زدم،الان یه کاری کن بیان بگیرنمون (به جرم کودک همسری)، تو 14 سالت بود من 93 ساله که نبودم من 20 و خورده ای سالم بود، یعنی سنی داشتی که بله رو بگی، خودت بیای حرف بزنی،همون موقع 14 سالت بود ولی من فکر می کردم 53 سالته، همه رو میزاشتی زیر بغلت.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید