تردد در محور چالوس تا اطلاع بعدی ممنوع شد

کدخبر: ۶۲۴۵۴۲
اقتصادنیوز: مطابق اعلام مرکز مدیریت راه های کشور، تردد از محورهای کرج- چالوس و آزادراه تهران- شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است.
تردد در محور چالوس تا اطلاع بعدی ممنوع شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا از مرکز مدیریت راه های کشور، ترافیک در محور چالوس (مسیر شمال به جنوب) محدوده های «هزارچم»، «سیاه بیشه» و تونل کندوان، محور هراز (مسیر رفت و برگشت) حدفاصل امامزاده هاشم تا پیست آبعلی و آزادراه پردیس- تهران محدوده جاجرود سنگین است.

بنا بر این گزارش، تردد در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین- رشت (مسیر رفت و برگشت) روان است.

همچنین ترافیک در سایر محورها از جمله آزادراه قزوین- کرج حدفاصل «گلشهر» تا «مهرشهر» و حدفاصل «مهرویلا» تا پل «کلاک»، آزادراه قم- تهران حدفاصل بهشت زهرا تا میدان «جهاد» و محور تهران- فشم محدوده گردنه «قوچک» و مسیر رفت و برگشت محدوده های شمیران و «حاجی‌آباد» سنگین است.

آخرین وضعیت جوی بیانگر بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های اصفهان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری است، همچنین برخی از محورهای استان‌های خوزستان و یزد دارای بارش باران و برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی، البرز، گلستان، قزوین و خراسان رضوی دارای پدیده مه‌گرفتگی است.

براساس این گزارش، محورهای پونل- خلخال و هشتگرد- طالقان مسدود است و محورهای سروآباد- پاوه، سی سخت- پادنا، گنجنامه- تویسرکان و وازک- بلده دارای انسداد فصلی هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید