زنی با لباس عروس در مترو+عکس

کدخبر: ۶۲۴۹۸۴
اقتصادنیوز : حضور یک خانم با لباس و آرایش عروسی در مترو باعث تعجب مسافران و حتی کارکنان مترو شد.
زنی با لباس عروس در مترو+عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک،به موقع رسیدن به مراسم عروسی برای عروس و داماد و میهمانان مراسم اهمیت ویژه ای دارد، اما گاهی شرایط برعکس شده و معضلی بنام ترافیک مانع از این به موقع رسیدن ها می شود، آنجاست که داشتن یه راه حل یا راه میانبر میتواند ارزش حیاتی داشته باشد و حتی عروس را مجبور سازد تا به شکلی متفاوت  خود را به مراسم ازدواجش برساند. 

LZrnxFPnvqsH

حضور یک عروس خانم جوان با لباس عروس و ظاهری آراسته در متروی بنگالورو، باعث تعجب مسافران و حتی کارکنان مترو شد، اما او که همراه مادرش و چند دختر جوان دیگر که ظاهرا ساقدوش و همراهانش بودند مسافر قطار آن ساعت بود، با لبخند به نگاه های متعجب دیگر مسافران پاسخ میداد و از قرار معلوم برایش به موقع رسیدن مهمتر از چگونه رسیدن بود.

ویدئوی حضور این عروس خانم جوان و زیبا در قطار مترو توسط یکی از مسافران همان قطار در فضای مجازی منتشر شد و پس از وایرال شدن، واکنش های مثبت بسیاری را دریافت کرد.

03oWp48GTx5W

 

در توضیحات این ویدئو آمده است که دختر جوانی با لباس و آرایش عروس همراه زنی که ظاهرا مادرش بود وارد مترو شد و در مقابل چشمان متعجب مسافران، اینگونه خود را به مراسم ازدواجش رساند. دلیل این کار او، ترافیک سنگینی بود که در مسیر مدنظرش وجود داشت.

 

تیتر یک
کارگزاری مفید