هشدار پلیس به رانندگان این این خودروها/ به ازای هر روز تردد جریمه خواهید شد

کدخبر: ۶۲۵۳۲۷
اقتصادنیوز: معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اینکه پلیس راهور تهران بزرگ از ورود کامیون‌های دودزا به شهر جلوگیری می‌کند، گفت: کامیون‌های دودزا توسط پلیس متوقف و رانندگان این خودروها به ازای هر روز تردد جریمه خواهند شد.
هشدار پلیس به رانندگان این این خودروها/ به ازای هر روز تردد جریمه خواهید شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ احسان مومنی روز سه‌شنبه با اشاره به این مطلب که ماموران راهور جلوی تردد و ورود خودروهای سنگین دودزا را به شهر تهران می‌گیرند، افزود: کامیون‌ها در معابر ورودی شهر تهران از سوی همکارانم مورد بررسی قرار می‌گیرند و در صورت نداشتن استانداردهای لازم، به رانندگان توصیه می‌شود مسیری دیگر را انتخاب کنند، البته جریمه و پارکینگ نیز در انتظامی مالکان این نوع خودروها است.

وی ادامه داد: اگر راننده‌ای می‌داند که خودرو وی نقص فنی دارد، باید به مرکز معاینه فنی مراجعه و نسب به رفع دودزا بودن آن اقدام کند و در غیر این صورت به ازای هر روز تردد جریمه می‌شود.

خبر مرتبط
پلیس امسال چه تعداد وسیله نقلیه مسروقه کشف کرد؟

اقتصادنیوز: معاون عملیات پلیس آگاهی فراجا با اشاره به راه اندازی گشت های ویژه گفت: از شهریور ماه امسال تاکنون بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه و توقیفی کشف شده است.

به گفته سرهنگ مومنی، رانندگان کامیون‌های دودزا توجه کنند که در صورت عدم رسیدگی به مشکلات فنی خودروهایشان، علاوه بر جریمه امکان انتقال خودرو به پارکینگ نیز وجود دارد.

وی به رانندگان توصیه کرد: اگر معاینه فنی خودرویی ابطال شد، راننده برابر قوانین و مقررات موظف است به تعمیرگاه‌های مجاز مراجعه و نسبت به رفع نقص خودرو اقدام کند و سپس برای اخذ برگه سلامت خودرو به مراکز معاینه فنی برود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید