یمن: پایان دردناک سلطه آمریکا را رقم خواهیم زد

کدخبر: ۶۲۵۳۶۴
اقتصادنیوز: وزیر دفاع یمن با تاکید بر اینکه صنعاء مسئول تامین امنیت دریای سرخ است، خاطرنشان کرد «پایان دردناک سلطه آمریکا را رقم خواهیم زد».
یمن: پایان دردناک سلطه آمریکا را رقم خواهیم زد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، محمد ناصر العاطفی روز سه‌شنبه در اظهاراتی گفت: رهبری، ملت، ارتش و جغرافیای یمن قوی‌تر و شدیدتر از چیزی است که بمباران آمریکا، انگلیس و اسرائیل آن را بلرزاند.

به نقل از المسیره، وی تاکید کرد که دولت آمریکا با وضع استانداردهایی در راستای اهداف سیاسی، جنگ‌ها و تجاوزهای خود علیه مردم، ارزش‌های بین‌المللی را زیرپا می‌گذارد.

خبر مرتبط
هشدار انصارالله یمن به کشورهای اروپایی

اقتصادنیوز : انصارالله یمن ضمن هشدار به کشورهای اروپایی از بابت مشارکت در اقدام آمریکا علیه یمن در دریای سرخ، به آنها اطمینان داد که یمن قصد هدف قرار دادن تجارت اروپا را ندارد.

وزیر دفاع یمن همچنین گفت که تروریستی توصیف کردن اقدامات ملت یمن در حمایت از غزه از سوی آمریکا مضحک و تمسخرآمیز است.

این مقام ارشد یمنی خاطرنشان کرد: ما از دریای سرخ به آن‌ها می‌گوییم که پایان دردناک سلطه‌آمریکا را رقم خواهیم زد. رهبری انقلابی ما و شورای عالی سیاسی تمام جنبه‌های و ابعاد را بررسی کرده و آمادگی مقابله طولانی مدت با طغیانگران را داریم.

وی تاکید کرد: آمریکا و انگلیس و دنباله‌روهای آنان باید قدرت تصمیم حاکمیتی یمن را درک کنند که هیچ بحث و جدلی در آن وجود ندارد.

العاطفی همچنین گفت که از نظر قانونی، نظامی و سیاسی مسئولیت تامین امنیت دریای سرخ برعهده کشورهایی است که مشرف به این دریا هستند و در راس آن‌ها کشور یمن قرار دارد.

ارتش یمن در دوره اخیر چندین بار کشتی‌های آمریکایی را در خلیج عدن و تنگه باب المندب هدف قرار داده است. عملیات ارتش یمن در راستای حمایت از مقاومت فلسطین در غزه و محاصره دریایی رژیم صهیونیستی در دریای سرخ به دلیل جنایت‌هایش علیه مردم فلسطین است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید