خبر مهم صباحی فرد درباره سامانه سلاح های دوربرد

کدخبر: ۶۲۵۳۶۹
اقتصادنیوز: فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: سامانه سلاح های دوربرد بومی این نیرو در مراحل پایانی طراحی و تولید انبوه قرار دارد که به زودی به سازمان رزم یگان‌های پدافندی اضافه می شود.
خبر مهم صباحی فرد درباره سامانه سلاح های دوربرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ارتش، امیرسرتیپ علیرضا صباحی فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، در ادامه بازدید از مناطق جنوب غرب کشور از گروه پدافند هوایی ماهشهر بازدید و توان رزم و آمادگی دفاعی این یگان پدافندی را مورد ارزیابی قرار داد.

خبر مرتبط
تجهیز یگان‌های پدافندی به نسل جدید پهپادها

اقتصادنیوز: امیر صباحی‌فرد ، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: یگان‌های پدافندی در آینده نزدیک به نسل جدیدی از پهپادها با مأموریت های مختلف رزمی تجهیز می شوند

امیرسرتیپ صباحی فرد در جمع کارکنان این یگان پدافندی ذکاوت و هوشیاری را مولفه مهم و اساسی مجموعه پدافند دانست.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تقویت سامانه های پهپادی ارتش را گامی مهم و اثرگذار در تقویت بازدارندگی کشورمان قلمداد کرد و گفت: بومی سازی تجهیزات پدافندی موجب رشد و ارتقا توان دفاعی پدافند هوایی شده است؛ اگر در زمینه دفاعی وابسته بودیم، یقینا رشد و پیشرفت کنونی را نداشتیم.

خبر مرتبط
پیام موشک پیشرفته خیبرشکن/ روایت نیویورک‌تایمز از قدرت‌نمایی موشکی ایران در موشک‌باران مواضع داعش در سوریه

اقتصادنیوز: روزنامه نیویورک تایمز امروز در گزارشی از موشک‌باران اخیر مواضع گروهک تروریستی داعش در سوریه نوشت و گفت ممکن است استفاده از موشک پیشرفته خیبرشکن نه فقط برای انتقام از این گروه بلکه برای قدرت‌نمایی ایران در برابر غرب و به خصوص اسرائیل باشد.

وی خاطرنشان کرد: سامانه سلاح های دوربرد بومی این نیرو در مراحل پایانی طراحی و تولید انبوه قرار دارد که به زودی به سازمان رزم یگان های پدافندی اضافه می شود.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش اضافه کرد: آموزش و تربیت کارکنان کارآمد و متخصص در کنار تجهیزات پیشرفته بومی موجب اقتدار پدافند هوایی در منطقه و مواجهه با تهدیدات احتمالی شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید