عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال

ژاپن را شکست می‌دهیم

کدخبر: ۶۲۵۸۳۵
اقتصادنیوز: عضو هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال معتقد است تیم ملی فوتبال ایران می‌تواند ژاپن را در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا شکست دهد.
 ژاپن را شکست می‌دهیم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، عضو هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال درباره عملکرد تیم ملی فوتبال ایران برابر سوریه در مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: در بازی کار سخت شد، اما به هر حال با نتیجه خوب تمام شد. خیلی نمی‌خواهم وارد مسائل فنی وارد بشوم، ولی ما هم مثل مردم دچار فشار و استرس شدیم. این بازی به تاریخ پیوست و الان دیگر با بازی با ژاپن فکر می‌کنیم، چون برد ژاپن مسیر ما را برای قهرمانی باز می‌کند. ما بهترین شرایط را برای کسب عنوان قهرمانی داریم.

خبر مرتبط
سنگ تمام هواداران ایران در جام ملت های آسیا برای تیم ملی+ فیلم

اقتصادنیوز: لیدرهای ایرانی چند ساعت مانده به مصاف تیم ملی فوتبال ایران و سوریه، تنور این رقابت دیدنی را در جام ملت های آسیا 2023 داغ می‌کنند.

او افزود: ما ۱۰۰ درصد می‌توانیم ژاپن را شکست بدهیم. ژاپن رقیب دیرینه ماست و می‌دانم تیم انگیزه ویژه‌ای برای این بازی دارد. ما همیشه با رویکرد دیگری برابر ژاپن بازی می‌کنیم. شور و حال خوبی در میان هواداران وجود دارد و فکر می‌کنم در این بازی سکو‌ها به سود ما باشد.

خبر مرتبط
غایب قطعی تیم ملی ایران در دیدار با سوریه

اقتصادنیوز: حضور یکی از مدافعان تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با سوریه در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا تعیین‌تکلیف شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید