خط و نشان فرمانده ارتش برای پرنده‌های بیگانه!

کدخبر: ۶۲۶۳۳۹
اقتصادنیوز: فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به توانمندی بالای تجهیزات پدافندی کشورمان گفت: پرنده‌های بیگانه با ذکاوت و هوشیاری کارکنان این نیرو به صورت شبانه‌روزی رصد و شناسایی می‌شود.
خط و نشان فرمانده ارتش برای پرنده‌های بیگانه!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، امیرسرتیپ علیرضا صباحی فرد روز یکشنبه در آئین هفتمین دوره دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) این نیرو، ضمن گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: تبیین دستاوردهای نظامی دفاع مقدس برای نسل جوان و انقلابی بسیار مهم و حائز اهمیت است.

بنابر گزارش ایرنا، وی در ادامه درباره اهمیت انتقال تجربیات دفاع مقدس به دانشجویان و نسل جوان گفت: امروز وظیفه داریم مفاهیم و تجربیات خود را به افرادی که جنگ را درک نکرده‌اند و فقط در مورد آن خوانده‌ و شنیده‌اند منتقل کنیم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با برشمردن اقدامات ارزنده این نیرو در حراست از مرزهای هوایی کشورمان، اضافه کرد: توانمندی بالای تجهیزات پدافندی کشورمان در رصد و شناسایی پرنده‌های بیگانه به‌ صورت شبانه‌روزی و با ذکاوت و هوشیاری بالا در حال انجام است.

وی با تاکید بر ضرورت به‌کارگیری اساتید نخبه در دانشگاه پدافند، گفت: رکن پیشرفت قدرت نظامی کشور، دانشگاه‌های نظامیِ در تراز انقلاب اسلامی است.

سرتیپ صباحی فرد با بیان اینکه دانشگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) در زمینه کارگاه ها و تجهیزات آزمایشگاهی و فنی جزو دانشگاه‌های برتر در سطح کشور است، تصریح کرد: دانشگاه پدافند از جمله دانشگاه‌های ممتاز کشور است و نوید آینده‌ای درخشان و تحولی عظیم در مجموعه پدافند را می‌دهد.

آئین هفتمین دوره دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) امروز یکشنبه با حضور امیر سرتیپ صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش برگزار شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید