تاکید وحیدی بر اهمیت انتخابات/نسبت به امام و شهدا باید دین خود را ادا کنیم

کدخبر: ۶۲۶۳۴۸
وزیر کشور گفت: نسبت به امام و شهدا باید دین خود را ادا کنیم و با حضور پرشور در انتخابات، این مهم محقق می‌شود.
تاکید وحیدی بر اهمیت انتخابات/نسبت به امام و شهدا باید دین خود را ادا کنیم

احمد وحیدی عصر یکشنبه، ۱۵ بهمن در آیین افتتاح و عملیات اجرایی طرح‌های دهه فجر عسلویه در سالن چند منظوره بیدخون گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و روز به روز شاهد موفقیت بیشتر نظام هستیم.

خبر مرتبط
بازدید وزیر کشور از بخش‌های مختلف جزیره هرمز

اقتصادنیوز : وزیر کشور در دومین روز از سفر هیات دولت به استان هرمزگان به نمایندگی از رئیس جمهور با همراهی احسان کامرانی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، معاون عمرانی وزارت کشور، فرماندار بندرعباس و مدیران کل دفاتر فنی و امور شهری استانداری عازم جزیره هرمز شد.

وی افزود: دشمنان به دنبال زمین زدن نظام اسلامی بودند اما امروز شاهد شکست دشمنان هستیم.

وزیر کشور خاطر نشان کرد: افتتاح و کلنگ زنی ۱۴۷ هزار میلیارد تومان در استان بوشهر نشان دهنده این است که کشور در مسیر توسعه و پیشرفت و عمران و آبادانی است و دشمنان ناکام شده اند.

خبر مرتبط
نامه وزیر کشور خطاب به استاندار اردبیل

اقتصادنیوز: وزیر کشور در نامه‌ای به استاندار اردبیل، با تأسیس شهرداری در شهر زیوه شهرستان انگوت از توابع استان اردبیل موافقت کرد.

 وحیدی بر لزوم کاهش آلایندگی پارس جنوبی تاکید کرد و گفت: مردم عسلویه نیازمند توجه ویژه‌تری هستند و استاندار بوشهر در این مسیر اهتمام جدی دارد.

وی به انتخابات اسفند ماه اشاره کرد و یادآور شد: لازمه یک ایران قوی، مجلس قوی و لازمه مجلس قوی نیز یک‌انتخابات باشکوه با مشارکت بالای مردم است. وزیر کشور ابراز داشت: وزارت کشور آمادگی کاملی برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور را دارد.

وحیدی افزود: نسبت به امام و شهدا باید دین خود را ادا کنیم و با حضور پرشور در انتخابات، این مهم محقق می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید