رمزگشایی صنعا از هدف آمریکا و انگلیس از حمله به یمن

کدخبر: ۶۲۶۳۶۵
وزارت امور خارجه دولت نجات ملی یمن در واکنش به حملات آمریکا و انگلیس به یمن اعلام کرد که این حملات برای سرپوش گذاشتن دائمی بر جنایات جنگی و نسل کشی اسرائیل در غزه است.
رمزگشایی صنعا از هدف آمریکا و انگلیس از حمله به یمن

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، وزارت امور خارجه دولت نجات ملی یمن (مستقر در صنعا) تجاوزات دیشب آمریکا و انگلیس به یمن را محکوم کرد.

خبر مرتبط
حمایت تمام‌قد انصارالله از فلسطین/تصمیم یمن درباره حمایت از غزه ثابت است

اقتصادنیوز: سخنگوی انصارالله یمن تاکید کرد که تصمیم یمن درباره حمایت از غزه ثابت است و تحت تاثیر هیچ تجاوزی قرار نمی‌گیرد.

این وزارتخانه با صدور بیانیه‌ای تجاوز آمریکا و انگلیس به استان‌های صنعا، تعز، البیضا، حجه، صعده را محکوم و آن را مغایر با قوانین بین‌المللی و منشور سازمان ملل عنوان کرد.

به نقل از سایت خبری المسیره، وزارت امور خارجه دولت نجات ملی یمن (مستقر در صنعا) در بیانیه خود اعلام کرد: تجاوز آمریکایی ـ انگلیسی به جمهوری یمن برای سرپوش گذاشتن دائمی بر جنایات جنگی و نسل کشی دشمن صهیونیستی در غزه است.

خبر مرتبط
حملات هوایی آمریکا و انگلیس به پایتخت یمن + فیلم

منابع خبری از حملات هوایی آمریکا و انگلیس به مناطقی در صنعا پایتخت یمن خبر دادند



این وزارتخانه آمریکا و انگلیس را مسئول ادامه تهدید کشتیرانی و تجارت بین‌المللی دانست.

وزارت امور خارجه در صنعا تصریح کرد حضور غیرقانونی نیروهای آمریکایی-انگلیسی در ۲ دریای سرخ و عرب نوعی اشغالگری است که همه کشورهای مشرف به این ۲ دریا باید با آن مبارزه کنند.

ارتش آمریکا و انگلیس دیشب طی ۲ حمله مناطق مختلف یمن را هدف قرار دادند.

آمریکا و انگلیس به بهانه حفاظت از امنیت کشتیرانی در دریای سرخ طی چند روز اخیر بارها مواضع جنبش انصارالله یمن را مورد حمله قرار داده‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید