مرد کهنسال تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا کیست؟

کدخبر: ۶۲۶۸۱۶
اقتصادنیوز: طبق روال تمرین‌های تیم‌ملی، پیش از حضور ملی‌پوشان در زمین مربیان با یکدیگر چالش‌های مختلفی را انجام دادند و به کری‌خوانی برای هم مشغول بودند.
مرد کهنسال تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا کیست؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، آخرین جلسه تمرین تیم‌ ملی فوتبال ایران برای دیدار حساس چهارشنبه‌شب مقابل قطر در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا در مجموعه تمرینی الریان برگزار شد.

طبق روال تمرین‌های تیم‌ملی، پیش از حضور ملی‌پوشان در زمین مربیان با یکدیگر چالش‌های مختلفی را انجام دادند و به کری‌خوانی برای هم مشغول بودند. در این میان چالش قراردادن توپ روی خط میانی زمین توسط امیر قلعه‌نویی، محمود اسلامیان و حسین کنعانی‌زادگان قابل توجه بود.

خبر مرتبط
واکنش روحانی معروف به برد تیم ملی ایران از ژاپن+ عکس

اقتصادنیوز: پناهیان در واکنش به برد تیم ملی ایران از ژاپن نوشت: هر کسی مردم عزیز ایران را شاد کند اجر مضاعف دارد.

تمام ملی‌پوشان ایران به جز مجید حسینی و صادق محرمی که درگیر آسیب طولانی‌مدت شده‌اند، در تمرین گروهی امروز حضور داشتند و تمرین پرنشاطی را پشت سر گذاشتند.

در بخشی از تمرین که مربوط به آقاوسط بود، شجاع خلیل‌زاده با کمترین تحرک توپ‌ربایی کرد که ملی‌پوشان به شوخی به او لقب «مرد کهنسال» را دادند.

خبر مرتبط
تاریخ و ساعت دیدار تیم ملی ایران و قطر

اقتصادنیوز: کنفدراسیون فوتبال آسیا تاریخ و زمان دقیق بازی تیم‌های ملی ایران و قطر در مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا را اعلام کرد.

عبدالله ویسی، سرمربی سابق صنعت نفت آبادان، مهمان تمرین سه‌شنبه‌شب تیم ملی بود.

۱۵ دقیقه آغازین این تمرین با حضور نمایندگان رسانه‌ها برگزار شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید