سرطان بازیکن پرسپولیس چیست؟/ ماجرایی که کسی از آن با خبر نبود

کدخبر: ۶۲۶۹۴۱
اقتصادنیوز: مهرداد کفشگری برای نخستین بار از ابتلای خود به بیماری سرطان پرده برداشت و درباره دوران حضورش در ترکیب پرسپولیس سخن گفت.
سرطان بازیکن پرسپولیس چیست؟/ ماجرایی که کسی از آن با خبر نبود

به گزارش اقتصادنیوز، بازیکنان زیادی در فوتبال ایران معرفی شدند، رشد کردند و چهره شدند اما به یکباره و ناگهانی از صحنه این ورزش پرطرفدار کنار رفتند و کسی هم خبری از آن ها پیدا نکرد. مهرداد کفشگری یکی از همین بازیکنان است، او که در حال حاضر هم سن و سال زیادی ندارد و 36 ساله است، خیلی زود عمر فوتبالش به سر رسید.

کفشگری فوتبال خود را در رده بزرگسالان از تیم داماش ایرانیان آغاز کرد و سپس با طی کردن مراحل ترقی و پیشرفت توانست در تیم راه آهن پا به توپ شود. اما نقطه اوج دوران بازی او حضورش در ترکیب سرخپوشان بود، اتفاقی که آرزوی هر بازیکنی در ایران است.

خبر مرتبط
آخرین اخبار از اردوی سرخپوشان/ بمب‌های نقل و انتقالات پرسپولیس در راه است؟

اقتصادنیوز: تیم فوتبال پرسپولیس پس از انتخاب سرمربی، به دنبال جذب بازیکن در خطوط مختلف ترکیب است.

کفشگری حضور موفقی در پرسپولیس داشت و در دوران علی دایی و برانکو به بازوبند کاپیتانی سرخپوشان هم دست پیدا کرد و پس از 7 سال هم از این تیم جدا شد و به پدیده پیوست. خونه به خونه، سایپا و نساجی دیگر تیم هایی بودند که او در آن ها توپ زد.

اما آنچه این روزها بیش از گذشته نام این بازیکن را بر سر زبان ها انداخته است، مصاحبه ای است که به تازگی با تلویزیون تی وی پلاس انجام داده است و پرده از راز مهمی برداشته است.

کفشگری در این گفت و گو از جزییات دوری خود از فوتبال گفت: «چند سالی به خاطر بیماری از فوتبال دور بودم و به همین خاطر دیگر به فوتبال به عنوان بازیکن برنگشتم. خدا را شکر اوضاع جسمی و روحی‌ام خوب است و حالا هم کلاس‌های مربیگری را پشت سر می‌گذارم.»

او سپس درباره بیماری خود توضیح داد: «به سرطان تیروئید مبتلا شده بودم و بسیار خطرناک بود. جا دارد از علی دایی تشکر کنم. یکی از دوستانم به علی آقا ماجرا را خبر داد و ایشان شبانه من را خواست و با یکی از بهترین دکترهای ایران هماهنگ کرد و من پیش او رفتم و جراحی کردم. من در پرسپولیس چند سالی حضور داشتم و در آن دوران فقط یک بار اشتباه کردم. یکسری دوستان می‌خواستند آن زمان از من انتقام بگیرند و بازوبند و مسائل دیگر را باهم قاطی کردند. اگر به عقب برگردم باز هم بازوبند پرسپولیس را می‌بندم چون حقم بود. من و امید عالیشاه با هم به پرسپولیس آمدیم. آقای برانکو شب بازی من را خواست و بازوبند را به من داد. متاسفانه یک اشتباهی رخ داد که بعضی‌ها عقده گشایی کردند و ای کاش آن زمان علی دایی بود، چون او بیشتر می‌توانست به من کمک کند. من بعد از آن اتفاق چند روزی به تمرین نرفتم و فشارها روی من زیاد بود که ای کاش می‌رفتم. برانکو خیلی سعی کرد من را به تیم برگرداند و با من صحبت کرد و گفت تو نفر اول خط میانی تیم من هستی اما من نتوانستم آن فشارها را تحمل کنم و زحمت چند سال حضورم در پرسپولیس از بین رفت.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اردیبهشت

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید