هدیه پلیس به مردم/ رفع توقیف خودروهای توقیف شده به دلیل بی‌حجابی+ فیلم

کدخبر: ۶۲۷۲۰۶
اقتصادنیوز: به مناسبت عید مبعث و 22 بهمن پلیس خبر از ترخیص وسایل نقلیه ای داد که توقیف فیزیکی شده اند.
هدیه پلیس به مردم/ رفع توقیف خودروهای توقیف شده به دلیل بی‌حجابی+ فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی فراجا اظهار کرد: در سالروز مبعث پیامبر رحمت و در آستانه جشن بزرگ انقلاب اسلامی؛ به جهت افزایش رضایت شهروندان از خادمان شان در مجموعه پلیس، بنابر تدبیر سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور مالکان وسایل نقلیه ای که صرفا در چارچوب مقررات پلیس و راهنمایی و رانندگی توقیف و به پارکینگ دلالت داده شده‌اند، می‌توانند از تاریخ شنبه 21 بهمن 1402 با مراجعه به دفاتر پلیس + 10 در سراسر کشور و یا از طریق اپلیکیشن "پلیس من" با مراجعه به قسمت پلیس راهور و "صفحه ترخیص خودرو" نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

وی افزود: ترخیص خودروهای توقیفی شامل تمامی تخلفات رانندگی و همچنین موارد مرتبط با حوزه عفاف و حجاب نیز است و البته مشمول خودوهایی که دارای شکایت قضائی و پرونده مفتوح در سیستم قضائی هستند، نمی‌شود.

خبر مرتبط
قاتل فرمانده یگان امداد شیراز در دام پلیس افتاد

اقتصادنیوز: رمانده انتظامی استان فارس از دستگیری قاتل فرمانده یگان امداد شیراز که بامداد امروز( سه‌شنبه) در مواجهه با قاچاقچیان به شهادت رسید، خبرداد.

سخنگوی پلیس یادآور شد: همچنین به جهت تسهیل و مساعدت در فرآیند ترخیص، از طریق ستاد ترخیص پلیس راهور فراجا نسبت به تقسیط جرایم رانندگی اقدام خواهد شد.

خبر مرتبط
آدم‌ربایی ربایی که پس از 9 سال در دام پلیس افتاد

رئیس پلیس آگاهی خوزستان از بازداشت آدم‌ربای متواری در خرمشهر بعد از ۹ سال خبر داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید