واکنش تازه علیرضا جهانبخش به حذف تیم ملی از جام ملت‌های آسیا/ به این تیم افتخار می‌کنم+ عکس

کدخبر: ۶۲۷۲۹۵
اقتصادنیوز: علیرضا جهانبخش در اینستاگرام درباره تیم ملی فوتبال نوشت: بنده به نمایندگی از کل مجموعه تیم ملی از مردم شریف ایران عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم در ادامه مسیر، شادی بیشتری را به ارمغان بیاریم. با تمام وجود به این تیم افتخار می‌کنم، لایق بهترین‌ها هستید.
واکنش تازه علیرضا جهانبخش به حذف تیم ملی از جام ملت‌های آسیا/ به این تیم افتخار می‌کنم+ عکس

به گزارش اقتصادنیوز، علیرضا جهانبخش، کاپیتان دوم تیم ملی فوتبال کشورمان پس از حذف این تیم از رقابت های جام ملت های آسیا، با انتشار پستی در اینستاگرام از ملت ایران برای عدم راهیبابی به فینال عذرخواهی کرد.

جهانبخش در این باره نوشت: «این نسل و گروه از بازیکنان تیم ملی در کنار کادر و تمامی اعضای تیم در طول این مدت، هر روز و هر بازی با تمام وجود برای شادی مردم عزیزمان تلاش کردند. برای تمامی دعاها و انرژی‌های خوبی که برای من و این تیم فرستادید ممنونم. امیدوارم در  این مدت حتی کوچک توانسته باشیم که دل‌تان را‌ شاد کنیم. بنده به نمایندگی از کل مجموعه تیم ملی از مردم شریف ایران عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم در ادامه مسیر، شادی بیشتری را به ارمغان بیاریم. با تمام وجود به این تیم افتخار می‌کنم، لایق بهترین‌ها هستید.»

خبر مرتبط
محمد مایلی کهن از خجالت امیر قلعه‌نویی درآمد/ انتقاد شدید از عملکرد تیم ملی در جام ملت‌های آسیا

اقتصادنیوز: محمد مایلی کهن گفت: ما در مجموع در این مسابقات خوب نبودیم. در جایی که گروه ما گروه سختی نبود و صعود کردیم. بعد از دور گروهی مگر ندیدید جلوی سوریه چطور برنده شدیم و آمدیم بالا؟

photo_2024-02-08_20-34-11

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید