هشدار؛ مراقب پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی باشید+عکس

کدخبر: ۶۲۷۶۹۰
اقتصادنیوز: همزمان با برنامه های تازه دولت در خصوص طرح کالابرگ الکترونیک و یارانه نقدی بازار پیامک‌های جعلی در خصوص یارانه داغ شده است.
هشدار؛ مراقب پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی باشید+عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم،  در روزهای اخیر همزمان با برنامه های تازه دولت در خصوص طرح کالابرگ الکترونیک و یارانه نقدی شاهد ارسال گسترده پیامکهای جعلی در خصوص یارانه از سرشماره‌های ناشناس هستیم.

خبر مرتبط
انتشار گسترده پیامک جعلی واریز سود سهام عدالت

اقتصادنیوز: مدیر کل حراست سازمان خصوصی سازی گفت: انتشار گسترده پیام جعلی واریز سود سهام عدالت و ارسال لینک آلوده موجب شده است تا عده ای از خانواده ها متضرر شده و از آنها کلاه برداری شود.

به عنوان مثال یکی از این پیامکها  در ادامه قابل مشاهده است.

در پیامک زیر از مخاطب خواسته شده برای مشاهده یارانه معیشتی  از طریق لینکی در داخل پیامک قرار داده شده پیگیری انجام شود. این درحالی است که به وضوح یک لینک مشکوک با ادرسی نا معتبر در این پیامکها  قرار داده شده که احتمالا  هدف ارسال کنندگان ان سود جویی از مردم است.

خبر مرتبط
هشدار مهم پلیس فتا / این پیامک حسابتان را خالی می کند!

اقتصادنیوز: رییس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: از اعتماد به پیامک‌هایی با موضوع برنده شدن در قرعه کشی و ورود به لینک‌های موجود در پیامک خودداری کنید.​

از سوی دیگر باید به این نکته نیز توجه داشت که بعد از اردیبهشت 1401 و حذف ارز 4200 تومانی، یارانه معیشتی که از سال 1398 برقرا شده بود حذف گردیده و به صورت یکجا یارانه های نقدی 300 و 400 هزار تومانی به حساب یارانه بگیران واریز میشود.

14021122154552943293747610

پیشتر از سوی مسئولان نیروی انتظامی درخصوص لینکهای آلوده و  مشکوک که در قالب پیامک ارسال میشود هشدار داده شده بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید