بی‌توجهی نتانیاهو نسبت به اسرای اسرائیلی/مرگ اسرا با گلوله مستقیم+عکس

کدخبر: ۶۲۷۹۱۶
اقتصادنیوز: خانواده‌های اسرای صهیونیست به بی‌توجهی کابینه «بنیامین نتانیاهو» در خصوص سرنوشت اسرا معترض هستند و معتقدند وی در حال قربانی کردن آنها برای اهداف سیاسی است.
بی‌توجهی نتانیاهو نسبت به اسرای اسرائیلی/مرگ اسرا با گلوله مستقیم+عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، «رونن تیور» رئیس انجمن خانواده های اسرای صهیونیست در واکنش به آزادی ۲ اسیر اسراییلی در عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در رفح گفت: ما نگران سرنوشت بقیه اسرا هستیم.

وی که به نمایندگی از خانواده های اسرای صهیونیست سخن می‌گفت، افزود: با آزادی این ۲ اسیر از طریق عملیات نظامی، شرایط برای آزادی بقیه اسرا سخت تر خواهد شد و حماس، حفاظت از آنها را تشدید خواهد کرد.

خانواده های اسرای صهیونیست به بی توجهی کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسراییل به سرنوشت اسرا معترض هستند و معتقدند که وی در حال قربانی کردن آنها برای اهداف سیاسی است.

Capture

بر اساس گزارش منابع فلسطینی و همچنین تایید رسانه های رژیم صهیونیستی، تاکنون تعداد زیادی از اسرای صهیونیست توسط ارتش این رژیم بمباران یا هدف گلوله مستقیم قرار گرفته اند.

گردان های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس روز یکشنبه در بیانیه ای از کشته شدن ۲ اسیر صهیونیست و زخمی شدن هشت اسیر دیگر خبر داد.

بر پایه این بیانیه، وضع اسیران زخمی وخیم است و به دلیل نبود شرایط لازم برای درمان آن ها، شرایط جسمی اسرا بحرانی تر می شود.

گردان های القسام اعلام کرد که دشمن صهیونیستی مسوول جان این اسیران زخمی در دست مقاومت است.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی روز شنبه به کشته شدن «یوسی شرعابی» از اسرای این رژیم در نتیجه یک حمله هوایی اعتراف کرده بود.

ارتش رژیم اشغالگر اضافه کرد: شرعابی احتمالاً در ساختمانی در مجاورت یکی از اماکنی نگهداری می شد که هدف حمله جنگنده‌ها قرار گرفته و کشته شده است.

بنابر اعلام ارتش رژیم صهیونیستی، حمله جنگنده‌ها به ساختمان مجاور باعث فرو ریختن ساختمانی شده که شرعابی در آن نگهداری می‌شده است.

پیش از این نیز شماری از اسیران صهیونیست نزد مقاومت به خاطر بمباران جنگنده های رژیم صهیونیستی به این منطقه یا در جریان عملیات های ناکام برای آزادسازی آن ها، جان خود را از دست داده بودند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید