رزمایش ترکیبی یگان‌های ویژه سپاه در تنگه هرمز +فیلم

کدخبر: ۶۲۸۵۷۲
اقتصاد نیوز :در تمرین عملیات ترکیبی چتربازی و غواصی هجومی یگان‌های ویژه نیروی زمینی سپاه در منطقه تنگه هرمز، عملیات تصرف و انهدام مراکز فرماندهی و کنترل دشمن با موفقیت اجرا شد.
رزمایش ترکیبی یگان‌های ویژه سپاه در تنگه هرمز +فیلم

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از تسنیم ،تمرین عملیات ترکیبی چتربازی و غواصی هجومی یگان‌های ویژه نیروی زمینی سپاه در منطقه تنگه هرمز با موفقیت اجرا شد.

در این تمرین غواصان نیروی زمینی سپاه پس از آنکه عملیات انتقال از یگان‌های خود در اقصی نقاط کشور به منطقه تمرین در شب و روز را اجرا کردند، با اجرای عملیات هوابرد (نفوذ به منطقه عملیات از طریق هوا) و فرود در آب بلافاصله با اجرای غواصی هجومی با هدف انهدام پایگاه نیروی متخاصم خود را به سواحل دشمن فرضی رساندند.

نیروهای ویژه سپاه در این تمرین همچنین عملیات تصرف و انهدام مراکز فرماندهی و کنترل دشمن را با موفقیت اجرا و پس از آن به پایگاه های خود بازگشتند.

وظیفه حفاظت از جزایر شمالی خلیج فارس (جزایر قشم، کیش، هنگام، لارک و هرمز) به عهده نیروی زمینی سپاه است. همچنین نیروهای عملیات ویژه این نیرو وظیفه دارند در صورت هرگونه تجاوز احتمالی، مبادی آفندی و پایگاه‌های منطقه‌ای دشمن را منهدم کنند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید