خبر مهم برای این استان/ منتظر کاهش 10 تا 20 درجه‌ای دما باشید

کدخبر: ۶۲۸۶۸۶
اقتصادنیوز: رئیس اداره پیش بینی هواشناسی گلستان از ورود سامانه سرد و بارشی به این استان خبر داد.
خبر مهم برای این استان/ منتظر کاهش 10 تا 20 درجه‌ای دما باشید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمود محمدقلی پور گفت: این سامانه از نیمه شب جمعه ۲۷ بهمن با بارش پراکنده وارد گلستان می‌شود و از ظهر جمعه بارش‌ها به صورت سراسری آغاز و تا روز دوشنبه تداوم خواهد داشت.

او افزود: از عصر شنبه بر شدت بارش‌ها افزوده می‌شود و روز یکشنبه علاوه بر ارتفاعات احتمال ریزش برف در دیگر مناطق استان نیز وجود دارد.

محمد قلی پور از کاهش محسوس دما بین ۱۰ تا ۲۰ درجه در استان خبر داد و گفت: سرمای شبانه تا سه شنبه برای استان پیش بینی می‌شود.

خبر مرتبط
بازگشت برف و باران وکاهش دما در 22 استان کشور

اقتصادنیوز:سازمان هواشناسی کشور با توجه به ورود سامانه بارشی از بارش باران و برف، وزش باد و کاهش دما بین ۱۰ تا ۱۵ درجه برای بیشتر مناطق کشور از امروز تا روز دوشنبه هفته آینده خبر داد و اعلام کرد.



او گفت: در پی فعالیت این سامانه احتمال آبگرفتگی برخی معابر، لغزندگی و اختلال در تردد جاده‌ای و احتمال خسارت به محصولات زراعی و باغی وجود دارد.

خبر مرتبط
یخبندان و کاهش دما در این استان/ هشدار صادر شد

اقتصادنیوز: مدیر کل هواشناسی استان البرز با بیان اینکه انباشت برف و یخبندان و کاهش دما تا آخر هفته در استان البرز پیش بینی می‌شود گفت: البرز از امشب تا آخر هفته شاهد بارش پراکنده برف و باران، وزش باد شدید خواهد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید