ریزش سنگ روی خودرو سواری در کندوان / جراحت شدید یک سرنشین

کدخبر: ۶۲۸۷۹۰
اقتصادنیوز: در اثر سقوط سنگ به روی یک خودرو سواری در محور کندوان، یک نفر از سرنشینان این خودرو به شدت مصدوم و برای مداوا به مراکز درمانی منتقل شد.
ریزش سنگ روی خودرو سواری در کندوان / جراحت شدید یک سرنشین

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس گفت: سقوط سنگ بر روی خودرو سواری در جاده کندوان یک مصدوم داشت.

مهدی صفایی افزود : این حادثه حوالی ساعت ۱۱ امروز در محدوده هزارچم رخ داد که بر اثر سقوط سنگ از بالادست به روی خودرو سواری، یک نفر از سرنشینان این خودرو به شدت مصدوم و برای مداوا از سوی امدادگران به مراکز درمانی شهرستان چالوس انتقال داده شد.

خبر مرتبط
رودخانه سقز طغیان کرد / بارش‌ شدید و ادامه‌دار باران و برف در کردستان

اقتصادنیوز: بارش شدید باران که از روزهای گذشته در کردستان شروع شده و همچنان ادامه دارد، باعث طغیان رودخانه سقز در این استان شد.

وی بیان کرد: سقوط سنگ خسارت زیادی هم به خودرو وارد کرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس با اشاره به بارندگی، ریزش برف خفیف و مه آلود بودن مسیر به کاربران جاده ای توصیه کرد افزون بر به همراه داشتن تجهیزات زمستانی مانند زنجیر چرخ، سوخت کافی، اطمینان از سلامت خودرو و رعایت حدفاصله با خودروی جلویی از هر گونه توقف در حاشیه جاده به ویژه نقاط صخره ای دوری کنند.

سقوط سنگ در محور کندوان حادثه آفرید

هواشناسی مازندران در ۲۴ ساعت گذشته هشدار داد که به علت نفوذ سامانه سرد بارشی همراه با برف و کولاک در ارتفاعات و بارندگی در نقاط جلگه ای و ساحلی، احتمال وقوع سیل در مازندران محتمل است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هم روز گذشته در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : باتوجه به گرمای یک هفته ای در مازندران، احتمال ذوب شدن برف ها و سقوط سنگ از ارتفاعات به روی خودروها در گذرگاه کندوان وجود دارد.

جاده چالوس - کرج حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که حدود ۸۰ کیلومتر از طول این مسیر مربوط به حوزه جغرافیایی چالوس محدوده کندوان و بقیه هم جزو استان البرز است.

برابر آمار روزانه در نیمه دوم سال دست کم ۲۵ هزار خودرو در این محور تردد دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید