استوری جنجالی یکتا ناصر+پاسخ همسرسابق به اتهام خیانت

کدخبر: ۶۲۹۷۹۵
اقتصادنیوز : یکتا ناصر بازیگر نیسان آبی که چند وقتی است از همسر کارگردانش منوچهر هادی طلاق گرفته است در فضای مجازی پست های عجیب و غریبی به اشتراک گذاشته که با واکنش همسر سابقش همراه بوده است.
استوری جنجالی یکتا ناصر+پاسخ همسرسابق به اتهام خیانت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک،یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار یک استوری جنجال به پا کرد و به صورت غیر مستقیم علت جدایی خود از منوچهر هادی را لو داد. منوچهر هادی نیز به استوری همسر سابقش جواب داد و اختلافات خانوادگی را به فضای مجازی کشاند.

یکتا ناصر بازیگر نقش زری در نیسان آبی 2 که مدتی پیش از منوچهر هادی کارگردان معروف جدا شده بود، با انتشار یک استوری معنادار درباره خیانت خبرساز شد، بسیاری از کاربران معتقدند که خانم بازیگر با انتشار این استوری غیر مستقیم به علت طلاقش اشاره کرده است، متن استوری یکتا ناصر اینگونه بود:

خبر مرتبط
دلنوشته تلخ بازیگر معروف برای درگذشت پردیس افکاری+ عکس

اقتصادنیوز: پرستو گلستانی به درگذشت پردیس افکاری واکنش نشان داد ونوشت: تو بی حاشیه زندگی کردی و قاطی هیچ بازی نشدی، روحت در آرامش رفیق جان.

اولش فکر میکردم بهم خیانت کرده بعد که دیدم کیا دورشن فهمیدم به خودش خیانت کرده نه به من :)

 

g4Oo32xIEKnr

منوچهر هادی بازیگر و کارگردان کشورمان پاسخ همسر سابق خود را با انتشار پستی در فضای مجازی داد و نوشت:

عزیز دل پدر

آنانکه قدر بودنت را ندانستند

رفتنت را خیانت می پندارند.

bugpCTkCKN4B

کامنت های زیر پست منوچهر هادی شوخی هایی را به راه انداخت، برخی از فالوورهای آقای هادی معتقدند که یکتا ناصر او را بلاک کرده و به همین خاطر منوچهر هادی در فضای مجازی جواب همسر سابقش را می دهد و برخی دیگر منتقد کشاندن اختلافات خانوادگی این زوج به فضای مجازی بودند.

 یکتا ناصر و منوچهر هادی 20 اسفند 1394 زندگی مشترکشان را آغاز کردند و یکسال بعد از ازدواجشان در 22 آذرماه سال 95 صاحب دختری به نام سوفیا شدند،این زوج سال پیش از یکدیگر جدا شده اند.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید