هشدار هواشناسی / احتمال کولاک و بارش رگبار باران در ۳ روز آینده

کدخبر: ۶۳۰۲۸۳
رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در پی هشدار هواشناسی مبنی بر احتمال بارش رگباری باران و کولاک برف در سه روز آینده از آماده‌باش امدادگران خبر داد.
هشدار هواشناسی / احتمال کولاک و بارش رگبار باران در ۳ روز آینده

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا از جمعیت هلال‌احمر، بابک محمودی با اشاره به هشدار هواشناسی و سطح نارنجی، گفت: طبق این هشدار، احتمال بارش رگباری باران، کاهش دما و وزش شدید باد و کولاک برف در روز شنبه پنجم اسفند، در استان‌های گیلان، غرب مازندران، نیمه شمالی فارس، ارتفاعات گلستان، کهگیلویه و بویراحمد، شمال خراسان رضوی و شمال ایلام وجود دارد.

خبر مرتبط
هشدار به ساکنان مناطق شمالی ایران!

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی کشور از بارش باران و وزش باد طی روزهای آینده در برخی استان‌ها خبر داد.

وی اظهار داشت: همچنین روز یکشنبه ششم اسفند در استان‌های قم، تهران، البرز، مازندران، گیلان، ارتفاعات گلستان، اصفهان، نیمه شرقی لرستان، شمال و شرق خوزستان، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و بوشهر و روز دوشنبه هفتم اسفند، در استان‌های قم، البرز، تهران، غرب مازندران، گیلان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان این موارد پیش‌بینی شده است.

محمودی ادامه داد: در پی هشدار هواشناسی، امدادگران جمعیت هلال‌احمر به همین منظور در همه نقاط یادشده در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

احتمال بارش رگبار باران و کولاک برف در ۳ روز آینده/آماده‌باش هلال‌احمر

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر توصیه کرد: از هموطنان درخواست داریم در صورت امکان از ترددهای بی‌مورد خودداری و به هشدارهای هواشناسی توجه کنند.

هموطنان می‌توانند در زمان بروز حادثه با شماره ۱۱۲، ندای امداد، تماس بگیرند؛ امدادگران به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات امدادی هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید