دانشکده بین‌المللی هوش مصنوعی و اجتهاد راه‌اندازی می‌شود!

کدخبر: ۶۳۰۶۴۰
اقتصادنیوز: عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: ان‌شاءالله در چند ماه آینده، دانشکده بین‌المللی در زمینه هوش مصنوعی مبتنی بر تجربه ۲۰ساله کلان‌پروژه هوش مصنوعی و اجتهاد راه‌اندازی خواهد شد و آغاز به کار می‌کند.
دانشکده بین‌المللی هوش مصنوعی و اجتهاد راه‌اندازی می‌شود!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، علیرضا اعرافی، رییس هیات امنای جامعه‌المصطفی‌العالمیه، در جمع اعضای ستاد حامیان مردمی، با تاکید بر شنیدن صدای مردم افزود: مردم واقعا مشکل دارند و ما باید گوش شنوا داشته باشیم و به دنبال حل آن باشیم. باید صدای اقشار مختلف را شنید و به مشکلاتشان رسیدگی کرد. من از همه دوستان می‌خواهم که مسایل را ثبت و مستند کنند تا بتوانیم آن‌ها را پیگیری کنیم.

خبر مرتبط
واکنش مرجع تقلید معروف به دیدار آیت الله اعرافی با پاپ فرانسیس

اقتصادنیوز: آیت الله مکارم شیرازی خاطرنشان ساختند: باید بر مشترکات تکیه کرده و و از موارد اختلافی دوری کنیم.

وی ضمن تقدیر از ملت همیشه در صحنه ایران گفت: انقلاب اسلامی ابعاد بین‌المللی فوق‌العاده‌ای دارد و نیاز است مردم از این جریان و جایگاه ایران و انقلاب در کشورهای دیگر آگاه شوند. 

 اعرافی افزود: محور مقاومت یکی از نمادها و تجلیات جمهوری اسلامی است. این در حالی‌ست که انقلاب و اثرات آن هزار برابر آن است.

خبر مرتبط
روایت آیت‌الله اعرافی از جزئیات دیدار با پاپ

آیت‌الله علیرضا اعرافی عضو فقیه شورای نگهبان و مدیر حوزه های علمیه درباره ملاقات اخیر وی با پاپ (رهبر کاتولیک‌های جهان) گفت: ملاقات با استقبال خیلی خوب پاپ مواجه شد؛ خیلی با روی بشاش و گشاده از ملاقات استقبال کرد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی سپس با اشاره به سابقه اجرایی و بین‌المللی خود گفت: از سال ۶۰-۶۱ سفرهای بین‌المللی رفته‌ام و خاطرات این سال‌ها نزدیک به ۱۰ جلد است. در این سال‌ها تلاش کردیم شبکه‌سازی جهانی کنیم برای اسلام و ایران. 

رییس هیات امنای جامعه‌المصطفی‌العالمیه افزود: یکی از دستاوردهای مهم و ارزشمند این سالیان، نشر زبان فارسی در میان ۳۰۰هزار نفر از مردمان دیگر کشورها در سراسر جهان است.

بنیان‌گذار کلان‌پروژه هوش مصنوعی و اجتهاد با یادآوری پیگیری‌های خود در این ۲۰ سال اخیر گفت: بارها پیگیری کرده‌ام که آموزش عالی کشور از تجارب و دستاوردهای بین‌المللی جامعه‌المصطفی در ترویج اسلام، ایران و زبان فارسی بهره ببرند و ظرفیت پذیرش بین‌المللی خود را دگرگون نمایند. ان‌شاءالله در چند ماه آینده، دانشکده بین‌المللی در زمینه هوش مصنوعی مبتنی بر تجربه ۲۰ساله کلان‌پروژه هوش مصنوعی و اجتهاد راه‌اندازی خواهد شد و آغاز به کار می‌کند. در این کلان‌پروژه بیش از ۱۰۰ متخصص هوش مصنوعی در قم پرورش داده‌ایم که می‌توانند به زبان روز علمی به ترویج اسلام، تشیع و زبان فارسی بپردازند.

رییس هیات امنای جامعه‌المصطفی در پایان گفت: ان‌شاءالله با حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای و انتخاب اصلح، فارغ از گرایش‌های سیاسی، شاهد شکست دوباره دشمنان و رونق و شکوفایی کشور باشیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید