پهپاد اسرائیلی در جنوب لبنان شکار شد+فیلم

کدخبر: ۶۳۰۸۱۷
اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای خبر دادند که یک پهپاد اسرائیلی بر اثر شلیک یک موشک زمین به هوا از جنوب لبنان ساقط شده است.
پهپاد اسرائیلی در جنوب لبنان شکار شد+فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد یک موشک زمین به هوا از جنوب لبنان به سمت یک پهپاد از نوع «هرمس۴۵۰» در منطقه مرج ابن عامر در شمال اراضی اشغالی فلسطین شلیک شد.

خبر مرتبط
فوری / حمله پهپادی اسرائیل به جنوب لبنان

اقتصادنیوز: یک هواپیمای بدون سرنشین اشغالگران اسرائیلی، دو موشک به شهرک «مروحین» در جنوب لبنان شلیک کرد.

طبق تصاویر منتشر شده، این پهپاد در پی برخورد موشک، ساقط شده است.

پیش از این رسانه‌های عبری از به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در منطقه صنعتی «آلون هاتافور» در نزدیکی منطقه العفوله در شمال اراضی اشغالی و چندین منطقه در جولان اشغالی خبر داده بودند.

حزب‌الله لبنان امروز (دوشنبه) اعلام کرد جمعی از نیروهای صهیونیست را با موشک در مقر نظامی «البغدادی» و اطراف آن هدف قرار داده‌ است.

خبر مرتبط
حمله پهپادی ارتش اسرائیل به اردوگاه جنین

اقتصادنیوز: منابع مطلع خبر دادند: نیروهای کماندوی اسراییلی خانه‌ای را در اردوگاه جنین محاصره کرده و درصدد بازداشت یک مبارز تحت تعقیب فلسطینی هستند.

از زمان عملیات طوفان الاقصی توسط حماس علیه رژیم صهیونیستی و آغاز جنگ این رژیم در غزه، مرزهای لبنان و اراضی اشغالی فلسطین صحنه تبادل آتش میان حزب‌الله و ارتش این رژیم است. حزب‌الله لبنان تأکید دارد که تا زمان پایان یافتن تجاوزها به غزه، حملات خود را به مقرهای رژیم صهیونیستی در مرزها متوقف نمی‌کند.

طرف‌های بین‌المللی از جمله فرانسه و آمریکا نسبت به احتمال وقوع جنگ گسترده میان رژیم صهیونیستی و حزب‌الله لبنان هشدار می‌دهند و خواهان پایان تنش‌های مرزی میان دو طرف هستند. پیش از این رسانه‌های عبری گزارش دادند ارتش رژیم صهیونیستی قادر به دور کردن حزب‌الله لبنان از مرزها نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید