پاسخ مکرون به درخواست کی‌یف/پیامدهای شکست روسیه

کدخبر: ۶۳۱۰۳۷
اقتصادنیوز: رئیس‌جمهوری فرانسه گفت: ما تقاضای ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین را برای افزایش حمایت‌های خود شنیدیم و بر این باوریم شکست روسیه برای امنیت و ثبات در اروپا ضروریست.
پاسخ مکرون به درخواست کی‌یف/پیامدهای شکست روسیه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما، امانوئل مکرون گفت: ما در نشست حمایت از اوکراین با حضور 21 رییس دولت و کشور و چهار نماینده در سطح وزارتخانه گردهم آمده ایم.

مکرون گفت: ما در ابتدای این نشست تقاضای ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین را برای افزایش حمایت های خود شنیدیم. ما بر این باوریم که شکست روسیه برای امنیت و ثبات در اروپا ضروریست.

خبر مرتبط
اعلام آمادگی پاریس برای حمایت از کی‌یف/کمپ آموزشی فرانسه برای سربازان اوکراینی

اقتصادنیوز: وزیر دفاع فرانسه اعلام کرد که این کشور در سال میلادی جاری، ۷ تا ۹ هزار سرباز اوکراینی دیگر را آموزش خواهد داد.


رییس جمهور فرانسه افزود: افراد بسیاری که امروز می گویند هرگز هرگز، همان کسانی هستند که 2 سال پیش می گفتند تانک هرگز هرگز، هواپیما هرگز هرگز، موشک دوربرد هرگز هرگز. من یادآوری می کنم 2 سال پیش بسیاری گرد همین میز گفته بودند ما کیسه خواب و کلاه می دهیم اما حالا می گویند هرچه سریع تر باید تانک و موشک در اختیار اوکراین قراردهیم. این موضوع گفتگوهای امشب ماست. بنابراین همه چیز برای رسیدن به اهداف ما امکان پذیر است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید