فوری/ قم آماده‌باش شد

کدخبر: ۶۳۱۰۵۹
اقتصادنیوز: پیام جوادیان با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی نسبت به بارش باران، برف و کاهش دما از سوی اداره کل هواشناسی استان گفت: بر اساس داده‌های ایستگاه‌های هواشناسی، سامانه بارشی از روز گذشته وارد استان شده و بارش‌های برف و باران ناشی از این سامانه همچنان ادامه دارد بنابراین کلیه عوامل فضای سبز سازمان، مناطق و کارگران پیمان‌های نگهداری در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند.
فوری/ قم آماده‌باش شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم با بیان اینکه باتوجه‌به حجم بالای نزولات آسمانی عملیات برف تکانی امروز هم ادامه دارد، اظهار کرد: امشب و فردا نیز این عملیات در بازه‌های زمانی مشخص بسته به میزان بارش صورت می‌گیرد و این عملیات تا پایان زمان بارش‌ها به‌صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

پیام جوادیان با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی نسبت به بارش باران، برف و کاهش دما از سوی اداره کل هواشناسی استان گفت: بر اساس داده‌های ایستگاه‌های هواشناسی، سامانه بارشی از روز گذشته وارد استان شده و بارش‌های برف و باران ناشی از این سامانه همچنان ادامه دارد که کلیه عوامل در پیمان‌های نگهداری از دو شب گذشته با حضور در عرصه‌های فضای سبز اقدام به برف تکانی و نظافت معابر بوستان‌های پرتردد شهر کردند.

خبر مرتبط
فوری/ سیستان و بلوچستان آماده‌باش شد

اقتصادنیوز: مهدی خسروی از آمادگی فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان در مواقع بحران‌های احتمالی سامانه بارشی جدید خبر داد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم با بیان اینکه باتوجه‌به حجم بالای نزولات آسمانی عملیات برف تکانی امروز هم ادامه دارد، اظهار کرد: امشب و فردا نیز این عملیات در بازه‌های زمانی مشخص بسته به میزان بارش صورت می‌گیرد و این عملیات تا پایان زمان بارش‌ها به‌صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

شهروندان از پارک خودروها و تردد در مجاورت درختان بلندخودداری کنند

 به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، وی ضرورت رعایت نکات ایمنی از سوی شهروندان را مطرح کرد و گفت: از شهروندان تقاضا می‌کنیم اکیداً از تردد غیرضروری در معابر علی‌الخصوص معابر دارای شیب زیاد خودداری کنند. همچنین از پارک کردن خودروها در کنار خیابان‌های کم‌عرض و معابر اصلی منتهی به محدوده‌های تفرجگاهی شهری و مسدود کردن مسیر خودروها به‌ویژه خودروهای امدادی و خدماتی خودداری کنند.

جوادیان در پایان به حجم بالای بارش‌های اشاره و اظهار کرد: با توجه‌ به حجم زیاد بارش برف توصیه می‌شود از پارک کردن خودروها و تردد عابران در مجاورت درختان بلند و شکننده مانند اکالیپتوس و زیتون‌ تلخ خودداری کنند، همچنین در صورت استفاده از فضای پارک‌ها و بوستان‌ها حفظ فاصله ایمن از درختان مذکور را به همه شهروندان توصیه می‌کنیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید