اطلاعیه تراکتور در پی حادثه حمله به اتوبوس تیمش

کدخبر: ۶۳۱۱۳۰
باشگاه تراکتور با انتشار اطلاعیه‌ای خواستار بررسی رابطه حمله‌کنندگان به اتوبوس تیم امید تراکتور، با باشگاه بعثت شد.
اطلاعیه تراکتور در پی حادثه حمله به اتوبوس تیمش

در متن اطلاعیه باشگاه تراکتور آمده است: «پیرو اعلام فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه مبنی بر دستگیری تعدادی از عاملان حمله به اتوبوس تیم امید تراکتور و توقیف دو خودرو مرتبط با موضوع، باشگاه از عوامل انتظامی استان کرمانشاه‌ کمال تشکر و قدردانی را دارد.

خبر مرتبط
عوامل قمه‌کشی علیه بازیکنان تراکتور تبریز دستگیر شدند

اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری عوامل درگیری با اعضای تیم امید فوتبال تراکتور تبریز در این شهر خبر داد .

باتوجه به وقوع اتفاقات مشابه در سال‌های گذشته همچون فینال لیگ سه بین رهپویان رضوان شهر و بعثت در بیرون از ورزشگاه انقلاب کرمانشاه و مجدداً در بازی سپیدرود و بعثت که به همین شکل تیم‌های میهمان را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند؛ باشگاه تراکتور از فدراسیون فوتبال و عوامل نظارتی استان کرمانشاه درخواست دارد تا این‌بار ارتباط عاملان ضرب و شتم اعضای تیم امید تراکتور با باشگاه میزبان را مورد بررسی قرار دهند تا ضمن معرفی افراد و مسئولان این تیم به کمیته اخلاق، دیگر شاهد وقوع چنین اتفاقات تلخ در فوتبال کشورمان نباشیم.

امور حقوقی باشگاه تراکتور نیز به نمایندگی از بازیکنان مجروح، شکایت خود را در این راستا به دادستان محترم انقلاب کرمانشاه ارسال کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید