توییت جنجالی ایلان ماسک/ آمریکا مأمن خطرناک جنایتکاران جهان

کدخبر: ۶۳۱۲۹۳
اقتصادنیوز: ایلان ماسک در جدیدترین توییت خود نوشت: ایالات متحده به یک مأمن برای خطرناکترین جنایتکاران جهان بدل شده است.
توییت جنجالی ایلان ماسک/ آمریکا مأمن خطرناک جنایتکاران جهان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، ایلان ماسک، سرمایه‌دار و کارآفرین آمریکایی در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر) نوشت: قابلیت اینکه اسناد و اوراق هویتی خود را از هر کشوری دور بیندازید، از مرز جنوبی آمریکا عبور کنید و مدعی پناهندگی شوید، باعث شده تا ایالات متحده به یک مأمن برای خطرناکترین جنایتکاران جهان بدل شود.

این گفته‌ها از سوی ماسک در حالی مطرح شده که وضعیت مهاجرت غیرقانونی به محل بحثی بین ایالت‌های جنوبی و دولت فدرال در سال‌های اخیر بدل شده است.

خبر مرتبط
ادعاهای اوکراین توسط روسیه و ایلان ماسک رد شد

اقتصادنیوز : کرملین و هم‌چنین خود ایلان ماسک ادعاهای اوکراین مبنی بر استفاده نیروهای روسی از اینترنت «استارلینک» در خطوط مقدم را رد کردند.

بدترین وضعیت در ایالت تگزاس است، جایی که «گرگ ابوت»، فرماندار جمهوری خواه آن توانسته اقدامات سختگیرانه‌تری در قبال مهاجرت‌های غیرقانونی وضع کند و علیه سیاستگذاری‌های دولت کنونی به شدت انتقاد دارد.

ایلان ماسک پیشتر حمایتش را از این فرماندار ابراز کرده و خواستار استعفای «آلخاندرو مایورکاس»، دبیر شورای امنیت ملی آمریکا شده بود؛ وی همچنین دبیر شورای امنیت ملی آمریکا را به بی اعتنایی به مساله مهاجرت غیرقانونی متهم می‌کند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید