اطلاعیه مهم درباره پرواز هواپیماهای نظامی در آسمان البرز/ ساکنان این شهرها بخوانند

کدخبر: ۶۳۲۲۹۹
اقتصادنیوز: نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام شاهد پرواز هواپیماهای نظامی در آسمان استان البرز بود.
اطلاعیه مهم درباره پرواز هواپیماهای نظامی در آسمان البرز/ ساکنان این شهرها بخوانند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر،‌ روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در خصوص پرواز هواپیماهای نظامی در آسمان استان البرز اطلاعیه‌ای صادر کرد.

خبر مرتبط
بدهی۶۰۰ میلیون دلاری بابت هواپیماهای برجامی/ بدهی ۲۰ هزار میلیارد تومانی هما بابت خرید ۱۳ ATR

اقتصادنیوز: مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به انتقال تعدادی موتور از اندونزی به ایران با پیگیری‌های فراوان، گفت:۶۰۰ میلیون دلار بابت هواپیماهای برجامی بدهکار هستیم.

در این اطلاعیه آمده است:

همزمان با برگزاری نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام شاهد پرواز هواپیماهای نظامی در آسمان استان البرز خواهیم بود.

خبر مرتبط
سانحه برای یک هواپیمای آموزشی در فرودگاه پیام

اقتصادنیوز: امروز سه شنبه ساعت ۹:۴۵ یک فروند هواپیمای آموزشی تکنام، مؤسسه آموزش خلبانی هما در فاصله هزارپایی اول باند، هنگام نشستن توسط خلبان سولویی با خروج از ضلع جنوبی باند و برخورد با عوارض زمینی حاشیه باند دچار شکستگی از ناحیه چرخ هواپیما شد.

بر همین اساس به اطلاع مردم این استان به ویژه ساکنان شهرهای محمدشهر، ماهدشت، جعفرآباد، مشکین دشت، کمال آباد، احمدآباد، کیانمهر، مهرشهر، قزلحصار، اشتهارد و چهارباغ می‌رساند که این پروازها و صداهای مربوط به غرش پروازهای نظامی که شنیده می‌شود به دلیل برگزاری این رویداد ملی است و هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد.

خبر مرتبط
آغاز مجدد واردات گوشت از فرودگاه پیام/ ۴۰ تن گوشت وارد شد

اقتصادنیوز :سرپرست فرودگاه پیام با اشاره به وقفه ۵۰ روزه در واردات گوشت گرم از طریق این فرودگاه تاکید کرد: امروز با ورود بویینگ ۷۴۷ ایران ایر حامل ۴۰ تن گوشت گرم، واردات این کالای اساسی مجددا آغاز شد.

نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام از ۱۶ تا ۱۹ اسفند ماه در فرودگاه بین‌المللی پیام برگزار می‌شود که در ایام برگزاری این نمایشگاه، شاهد به پرواز درآمدن هواپیماهای نظامی و آموزشی خواهیم بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید