فلسطینی‌ها نوار غزه را ترک می‌کنند؟/دورویی آمریکا در آتش‌بس فاش شد

کدخبر: ۶۳۲۳۷۱
اقتصادنیوز: عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان تأکید کرد: هدف از استفاده از سلاح گرسنگی علیه مردم غزه، مجبور کردن آنها به ترک این منطقه است.
فلسطینی‌ها نوار غزه را ترک می‌کنند؟/دورویی آمریکا در آتش‌بس فاش شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان گفت: مادامی که غزه تحت بمباران و حملات است، تمام امت و تمام بشریت تحت حملات و تجاوز قرار دارد. کسی که از غزه حمایت می‌کند از کرامت تمام بشریت در جهان حمایت می‌کند. چیزی که دشمن را مجبور به پرداخت بها می‌کند، بیانیه‌های محکومیت و نگرانی از سوی شورای امنیت یا نظام‌ها و حکام نیست بلکه فشار میدانی جبهه‌های مقاومت است. ما در لبنان به عملیاتمان در میدان برای کمک به غزه و حمایت از مردم و وطن خود ادامه و به تمام تجاوزات پاسخ جدی می‌دهیم.

قاووق گفت: مقاومت برای تمام احتمالات تشدید درگیری‌ها آماده است تا پیروزی بزرگتر از پیروزی ژوئیه ۲۰۰۶ را به دست آورد. همچنین برای از بین بردن پیامدهای تجاوزات دشمن و بازسازی آماده شده است تا منازل ویران شده مثل قبل شوند.

خبر مرتبط
پرتاب موشک‌های لبنان به نقاطی از فلسطین اشغالی

اقتصادنیوز: موشک‌های مقاومت اسلامی لبنان، نقاطی از فلسطین اشغالی شامل مرگلیوت در الجلیل علیا را هدف قرار داد.

نبیل قاووق گفت: هدف از استفاده از سلاح گرسنگی، مجبور کردن فلسطینی‌ها به ترک نوار غزه است و این یک جنایت علیه بشریت و نقض تمام قوانین بین‌المللی است. نسل کشی در غزه دورویی آمریکا را فاش کرد چرا که آمریکا هر روز برای اسرائیل برای قتل مردم غزه سلاح می‌فرستد و در شورای امنیت برای ممانعت از صدور قطعنامه آتش بس در غزه از حق وتو استفاده می‌کند. آمریکا مسئول اول رنج و مشکلات و نسل کشی در غزه است.

وی گفت: ارسال هوایی کمک‌های آمریکا به غزه جنایت و ننگ و رسوایی آمریکا را نمی‌پوشاند و تمام کمک‌های دنیا هرگز نمی‌توانند خونی را که چهره دولت آمریکا را آلوده کرده است، پاک کنند چرا که آمریکا مسئول قتل و مجروح کردن بیش از ۱۰۰ هزار فلسطینی در غزه است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید