فرسودگی چهره نتانیاهو در جنگ غزه+ عکس

کدخبر: ۶۳۳۰۷۵
اقتصادنیوز: یک رسانه صهیونیستی به نقل از یک متخصص روانشناسی چهره، به تغییر وضعیت ظاهری و شرایط روحی و روانی نتانیاهو به دلیل تاثیر منفی جنگ غزه اشاره کرد.
فرسودگی چهره نتانیاهو در جنگ غزه+ عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، یک رسانه صهیونیستی با مروری بر عکس‌های گرفته شده از چهره «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی، گزارشی از تاثیر عملیات طوفان الاقصی و جنگ غزه بر نتانیاهو تهیه کرد.

در گزارشی که روزنامه عبری جروزالم پست به این منظور تهیه کرده آمده است که «تامی الاشویلی» متخصص روانشناسی چهره، دو عکس نتانیاهو را یکی ۹ روز قبل از جنگ غزه و دیگری ۴ ماه بعد از جنگ با هم مقایسه کرده است.

4893619

به گفته تامی الاشویلی، نتانیاهو در عکسی که قبل از جنگ گرفته شده چهره‌ای خوشبین و ابروهایی پرپشت دارد که بیانگر اعتماد به نفس بالای اوست. اما در عکسی که بعد از جنگ گرفته شده، ابروهای نتانیاهو به قدری نازک شده که تقریبا دیگر وجود ندارند و این نشان دهنده تأثیرات ضربه شدید روحی بر وی است.

خبر مرتبط
اسرائیل در آستانه فاجعه بزرگ/ لاپید به نتانیاهو هشدار داد

اقتصادنیوز: رئیس جریان اپوزیسیون اسرائیل امروز (چهارشنبه) در سخنانی ضمن سرزنش نخست‌وزیر به دلیل شکست مقابل مقاومت فلسطین، نسبت به پیامدهای فاجعه‌بار ماندن وی در قدرت هشدار داد.

این متخصص روانشناسی چهره در ادامه تاکید کرد که همچنین عکس بعد از جنگ نتانیاهو نشان می‌دهد که چشم های او به سمت بالا بلند شده‌اند و قسمت پایین سفید است که نشان دهنده فشار شدید است. همچنین فرم لب‌های او نیز به گونه‌ای است که کاملا می‌توان نگرانی و بدبینی را از آنها متوجه شد و چشم‌های نتانیاهو کاملا افتاده و ریز شده است.

بر اساس این تحلیل، نتانیاهو فشار روانی و روحی شدید را متحمل شده و چانه عریض و مربعی شکل او بعد از جنگ کاملا کوچک شده است. همچنین قبل از جنگ نتانیاهو موهای پرپشتی داشت و روی پیشانی او را می‌پوشاند اما اکنون موهایش به شدت ریخته است. نتانیاهو همچنین به شدت لاغر شده و شکل صورتش مثلثی شده است.

این متخصص روانشناسی چهره در ادامه تاکید کرد که ابروهای نامرتب نشان می دهد نتانیاهو از نظر ذهنی و عاطفی پریشان است. قبل از جنگ نتانیاهو به چهره خود اهمیت می‌داد و ابروهایش را مرتب می‌کرد اما اکنون این گونه نیست.

در ادامه گزارش جروزالم پست آمده است که نتانیاهو به این معروف بود که می‌داند چگونه افکارش را بیان کند اما اکنون این طور نیست و او در وضعیتی قرار گرفته که نشان می‌دهد به طرز وحشتناکی از نظر عاطفی و ذهنی پریشان است و نمی داند چگونه کارها را انجام دهد و در گردبادی در درون خودش گرفتار شده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید