شبیخون فیلم جواد عزتی به گیشه‌ها/ تمساح خونی ، فسیل را بلعید+ عکس و فیلم

کدخبر: ۶۳۳۴۳۹
اقتصادنیوز: فیلم «تمساح خونی» جواد عزتی در حالی با سه روز اکران به بهترین رکورد در میان فیلم‌های کمدی رسید که «فسیل» یک‌سوم این میزان را در افتتاحیه تجربه کرده بود.
شبیخون فیلم جواد عزتی به گیشه‌ها/ تمساح خونی ، فسیل را بلعید+ عکس و  فیلم

به گزارش اقتصادنیوز، جواد عزتی امسال نخستین فیلم خود را کارگردانی کرد و آن را روی پرده جشنواره فیلم فجر به نمایش گذارد. بعد از پایان جشنواره، «تمساح خونی» جواد عزتی به عنوان یکی از فیلم های اکران نوروزی، از 16 اسفندماه وارد لیست اکران سینماها شد.

داستان فیلم حول محور دو شخصیت اصلی به نام‌های هومن(جواد عزتی) و پیمان(عباس جمشیدی‌فر) است که با دردسر بزرگی روبه‌رو شده و کمبود مالی دارند. به همین خاطر، آن‌ها تصمیم می‌گیرند به قمار روی آورند.

خبر مرتبط
کنایه تند جواد عزتی به جشنواره فیلم فجر پس از دریافت جایزه+ فیلم

اقتصادنیوز: جواد عزتی با کنایه به جشنواره فیلم فجر که جایزه بهترین کارگردانی را به او در بخش نگاه نو اهدا کرد، گفت: ترجیحم این بود جایزه را در سمت بازیگری بگیرم.

نخستین ساخته سینمایی جواد عزتی موفق شد در سه روز نخست نمایش خود، بیش از ۱۱۰ هزار نفر را به سینماها بکشاند. «تمساح خونی» در افتتاحیه خود ۱۱۰ هزار و ۲۰۰ مخاطب داشت و با نمایش در ۲۱۹۲ سانس، ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان را به گیشه واریز کرد.

فیلم عزتی در روز نخست نمایش خود، یک رکوردشکنی خوب را تجربه کرد و موفق شد با جذب ۱۸ هزار و ۲۰۰ مخاطب، رکورد ۲ ساله تعداد مخاطب در روز نخست نمایش یک فیلم را از آن خود کرده و یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان بفروشد.

170989651

این فیلم در روز دوم، عملکرد بهتری داشت و توانست با ۳۹ هزار مخاطب، به فروش ۲ میلیارد و ۷۳۰ میلیونی برسد. این عملکرد برای روز سوم به ۵۴ هزار مخاطب و ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان فروش رسید.

بر اساس گزارش ایرنا، این آمار در شرایطی محقق شد که تمام ۲۰ فیلم روی پرده سینماهای کشور طی ۳ روز پایانی هفته گذشته، ۱۰۰ هزار مخاطب داشتند اما تمساح خونی به‌تنهایی و درحالی‌که اکران شهرستان چندانی ندارد، بیش از ۱۱۰ هزار نفر را به سینماها کشاند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید