رقیب هادی چوپان راهی بیمارستان شد

کدخبر: ۶۳۳۵۷۱
اقتصادنیوز: هادی چوپان در حالی پس از قهرمانی در مسابقات بزرگ «آرنولد کلاسیک اوهایو» خود را برای مسابقات «آرنولد کلاسیک بیرمنگام» در انگلیس آماده می‌کند که سامسون دائودا اصلی‌ترین رقیب او اعلام کرد بیمار شده و باید به بیمارستان مراجعه کند.
رقیب هادی چوپان راهی بیمارستان شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرفوری، در شرایطی که از ۲۵ تا ۲۷ اسفند امسال مسابقات آرنولد کلاسیک انگلیس برگزار می‌شود و بسیاری گمان می‌کردند باز هم رقابت تنگاتنگی بین سامسون دائودا و هادی چوپان اتفاق خواهد افتاد سامسون دائودا چندروز پس از اینکه از رقابت‌های آرنولد کلاسیک اوهایو در آمریکا به انگیس بازگشت با انتشار یک استوری از غیبت احتمالی در آرنولدکلاسیک بیرمنگام به دلیل مشکل سلامتی بدنش خبرداد.

خبر مرتبط
تاج گذاری هادی چوپان در انگلیس/ این تصویر جهانی شد+ عکس

اقتصادنیوز: رونی کلمن که وضعیت جسمانی مناسبی هم ندارد و با عصا حرکت می‌کند، با حضور روی استیج مدال هادی چوپان را به او اهدا کرد.

سامسون در این فیلم گفت: از وقتی به انگلیس برگشتم با مشکل مواجه شدم. خیلی سعی کردم تمرین و برنامه هایم را اجرا کنم، اما بدنم با مشکل مواجه است و باید به بیمارستان بروم تا ببینم چه اتفاقی افتاده است. اگر سلامتی ام دچار مشکل شده باشد در آرنولدکلاسیک انگلیس که هفته آینده برگزار می‌شود غیبت خواهم داشت. تا نتیجه آزمایشات صبر می‌کنم ببینم چه پیش خواهد آمد.»

خبر مرتبط
هجوم آمریکایی‌ها برای عکس گرفتن با هادی چوپان+ فیلم

اقتصادنیوز: در آمریکا تعداد زیادی برای عکس یادگاری و امضا گرفتن از هادی چوپان صف کشیدند.

گفتنی است با اینکه تا سال گذشته هادی چوپان به جز مسترالمپیا در استیج دیگری در طول سال دیده نمی‌شد، اما گویا نایب قهرمانی مسترالمپیای ۲۰۲۳ برای این ستاره ایرانی تلنگری شد تا تغییری در برنامه‌های خود ایجاد کند و پس از آرنولد کلاسیک اوهایو حالا قصد دارد در آرنولد کلاسیک بیرمنگام هم روی استیج برود.

خبر مرتبط
هادی چوپان بالاخره عذرخواهی کرد

اقتصادنیوز: هادی چوپان گفت: من تبلیغات را برای جیبم نکردم. شغل من هر روز ۱۰۰۰ برابر تبلیغ کوروش کمپانی هزینه دارد. اگر کسی از روی تبلیغات من ۲۰ میلیون تومان پول از دست داده، از او عذرخواهی می‌کنم.

چوپان که چند روز قبل در آرنولدکلاسیک اوهایو حاضر شد و توانست با اقتدار عنوان قهرمانی و جایزه ۳۰۰ هزار دلاری این رویداد را دریافت کند، حالا قصد دارد به انگلستان رفته و در آرنولدکلاسیک ۲۰۲۴ بیرمنگام هم رقابت کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید