یک عضو شورای شهر تهران؛

کدام مدیران از خط ویژه بی‌آرتی تردد می‌کنند؟

کدخبر: ۶۳۳۶۹۹
اقتصادنیوز: رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران با اشاره به تردد خودروهای مسئولین در خطوط ویژه بی آرتی، تصریح کرد: انتظار بنده از پلیس راهور این است که برخورد جدی داشته باشد و از صدور هرگونه مجوز خودداری کند. اگر ترافیک مسئولین را آزار می دهد می توانند از مترو و بی آرتی استفاده کنند.
کدام مدیران از خط ویژه بی‌آرتی تردد می‌کنند؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکو ایران، رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران گفت: این روزها شاهد حضور اتوبوس‌های جدید در خطوط اتوبوسرانی هستیم که امیدواریم روند ورود اتوبوس‌ها تسریع شود.

مهدی بابایی در دویست و بیست و یکمین جلسه شورای  شهر تهران با اشاره به ترافیک سرسام آور در روزهای منتهی به پایان سال، اظهارکرد: در خطوط اتوبوسرانی، شاهد حضور اتوبوس های جدید هستیم و امیدواریم روند ورود اتوبوس ها تسریع شود.

وی با اشاره به تردد خودروهای مسئولین در خطوط ویژه بی آرتی، تصریح کرد: انتظار بنده از پلیس راهور این است که برخورد جدی داشته باشد و از صدور هرگونه مجوز خودداری کند. اگر ترافیک مسئولین را آزار می دهد می توانند از مترو و بی آرتی استفاده کنند. مردم ارباب و ما رعیت هستیم؛ لذا باید در این زمینه پلیس وارد عمل شود.

بابایی با بیان اینکه امروز به تذکر بسنده می کنیم، خاطرنشان کرد: اگر این روند ادامه داشته باشد سامانه تلفنی را مشخص خواهیم کرد تا مردم تصاویر این مسئولین را برای ما ارسال کنند و ما از تریبون شورا اسامی این مسئولان را اعلام خواهیم کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید