اظهارات بایدن نتانیاهو را عصبانی کرد!

کدخبر: ۶۳۳۷۸۲
اقتصادنیوز: نخست وزیر اسرائیل اظهار داشت: : بایدن در مورد سیاست‌های من اشتباه می‌کند.
اظهارات بایدن نتانیاهو را عصبانی کرد!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، نتانیاهو امروز یکشنبه در واکنش به سخنان بایدن در مورد سیاست‌های خود، گفت: من نمی‌دانم که منظور رئیس جمهور (بایدن) چیست اما اگر او منظورش این است که من سیاستی را پیش گرفتم که به ضرر اکثریت اسرائیل است و به منافع تل آویو آسیب می‌زند، در هر دو مورد اشتباه می‌کند.

خبر مرتبط
تظاهرات اسرائیلی‌ها علیه نتانیاهو به خشونت کشیده شد+ فیلم

اقتصادنیوز: اعتراضات خیابانی اسرائیلی‌ها به سیاست‌های نتانیاهو در تل‌آویو به خشونت کشیده شد.

نتانیاهو در گفتگو با نشریه پولیتیکو بیان کرد: این سیاست فقط شخص من نیست، این سیاستی است که توسط اکثر اسرائیلی‌ها مورد حمایت است. آنها از اقدامی که برای از بین بردن گردان‌های باقی مانده حماس انجام می دهیم، حمایت می‌کنند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی است: آنها می‌گویند زمانیکه ما حماس را نابود کنیم، آخرین چیزی که باید انجام دهیم آوردن تشکیلات خودگردان به غزه است که به کودکانش تروریسم آموزش می‌دهد.

خبر مرتبط
نتانیاهو پند اخلاقی اردوغان را نپذیرفت/ اسرائیل به قوانین جنگ پایبند است!!

اقتصادنیوز: نخست وزیر اسرائیل شنبه شب در حالیکه هر روز شمار زیادی از کودکان غزه از گرسنگی و زنان و مردان بی دفاع زیر بمباران کشته می شوند، ادعا کرد : ارتش اسرائیل به قوانین جنگ پایبند هستند.

نتانیاهو همچنین با اشاره به افکار عمومی در سرزمین‌های اشغالی اضافه کرد که آنها همچنین از ایده او در مورد اینکه باید تلاش برای ایجاد یک دولت فلسطینی مسلح را نپذیرفت حمایت می‌نمایند. 

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پایان تصریح کرد: به همین دلیل است که سیاست من سیاست اکثر اسرائیلی ها است. اکثریت قریب به اتفاق مانند گذشته متحد هستند و آنها می‌دانند که چه چیزی برای اسرائیل خوب است و چه چیزی مهم است - و حق با آنهاست.

بایدن پیش از این گفته بود: رویکرد نتانیاهو در قبال جنگ غزه بیشتر به اسرائیل آسیب می زند تا کمک کند.

رئیس جمهور آمریکا اظهار داشت: نتانیاهو حق دفاع از اسرائیل، حق ادامه تعقیب حماس را دارد، اما او باید توجه بیشتری به تلفات بیگناهان در نتیجه اقدامات انجام شده داشته باشد. به نظر من او بیشتر از کمک به اسرائیل به آن آسیب می‌زند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید