رشوه گرفتن کارمندان یکی از ادارات ورامین را به دردسر انداخت

کدخبر: ۶۳۵۴۲۴
اقتصادنیوز: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ورامین از بازداشت دو نفر از کارمندان یکی از ادارات این شهرستان به علت رشوه گرفتن خبر داد.
رشوه گرفتن کارمندان یکی از ادارات ورامین را به دردسر انداخت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سرهنگ مهدی امینی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران از بازداشت ۲ کارمند یکی از ادارات ورامین به اتهام اخذ رشوه خبر داد.

خبر مرتبط
واکنش علی دایی به خبر رشوه‌گیری بازیکنان تیم ملی در قطر

اقتصادنیوز: علی دایی در واکنش به خبر رشوه‌گیری بازیکنان تیم ملی در قطر گفت: وقوع چنین فعلی از بازیکنان تراز اول و بین‌المللی فوتبال ایران را خیلی بعید می‌دانم. برای من به شخصه این موضوع باورنکردنی است و نمی‌توانم قبول و باور کنم ورزشکار باغیرت ایرانی و وقوع چنین اتفاقی را؟! برخی نمی‌توانند از روی ناراحتی و خشم از باخت، بروند هر شایعه‌ای دل‌شان خواست راه بیندازند تا انتقام بگیرند و عصبانیت خودشان را خالی کنند.

امینی در تشریح جزئیات بیشتر این دستگیری گفت: با تلاش پاسداران گمنام امام زمان عج در اطلاعات سپاه شهرستان ورامین، دو نفر از کارمندان یکی از ادارات که اقدام به اخذ رشوه نموده بودند، حسب دستور مقام قضائی دستگیر شدند.

وی افزود: در حال حاضر، پس از تحقیقات اولیه با دستور مقام قضائی متهمین تحت بازداشت و در زندان بوده و روند تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سایر عوامل مرتبط در دست اقدام و تحقیقات می‌باشد. سرهنگ امینی ضمن تاکید برخورد قاطع با فساد مالی در ادارات، به کارکنان و مسئولینی که با اهمال در انجام تکالیف نظارتی خود زمینه بروز این جرایم را فراهم می‌کنند، هشد

خبر مرتبط
بازداشت مدیران یک اداره دولتی تهران به اتهام اخذ رشوه+ عکس

اقتصادنیوز: دادستان تهران اعلام کرد: تعدادی از مدیران اداره منابع طبیعی و آبخیرداری تهران به اتهام اخذ رشوه دستگیر شدند.​

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ورامین عنوان کرد: پیرو قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد، با هرگونه ترک فعل مدیران در این خصوص برخورد قانونی خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید