خبر خوش برای پایتخت نشینان در آخرین روز سال

کدخبر: ۶۳۵۷۳۷
بر اساس سنجش ایستگاه‌های هوای شهر تهران در اسفندماه حتی یک روز نیز وضعیت قرمز (ناسالم برای همه افراد نشد) و بیش از ۲۰ روز نیز وضعیت در شرایط قابل قبول یا همان سالم بود.
خبر خوش برای پایتخت نشینان در آخرین روز سال

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، کیفیت هوای تهران در ماه آخر سال به رغم بارش باران و وزش باد بهبود یافت به گونه‌ای که پایتخت نشینان در آخرین روز اسفند هم هوای سالم و قابل قبول استنشاق می‌کنند.

شاخص عددی کیفیت هوای تهران روز سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲:در پایتخت روی عدد ۷۵ است و هوا در وضعیت قابل قبول یا همان سالم قرار دارد.

خبر مرتبط
تخلیه فوری یک روستا در کوهدشت/ علت چیست؟

بنابر اعلام هواشناسی بارش های سیل آسا تا بامداد چهارشنبه در لرستان ادامه دارد و در این خصوص هشدار سطح قرمز صادر شده است.

️در سال جاری و براساس روز شمار شاخص آلودگی تا امروز ۱۰ روز هوای پاک، ۲۳۵ روز هوای قابل قبول، ۱۰۷ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۱۲ روز هوای ناسالم برای تمامی گروه‌ها در روز شمار شاخص آلودگی هوای پایتخت ثبت شده است.

شاخص کیفیت هوا معیاری برای تعیین روزانه کیفیت هوا و میزان ارتباط آن با سطوح سلامت افراد است که به ترتیب از صفر تا ۵۰ در شرایط پاک یا سبز، ۵۱ تا ۱۰۰ در شرایط قابل قبول یا زرد، ۱۰۱ تا ۱۵۰ در شرایط ناسالم برای گروه حساس یا نارنجی، ۱۵۱ تا ۲۰۰ در شرایط ناسالم برای همه یا قرمز، ۲۰۱ تا ۳۰۰ در شرایط بسیار ناسالم یا بنفش و ۳۰۱ تا ۵۰۰ در شرایط خطرناک یا ارغوانی تعیین شده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید