آمار درخشان ترابی مقابل گل‌گهر

کدخبر: ۶۳۷۵۲۵
اقتصادنیوز: پرسپولیس و ترابی در تقابل های خود با گل گهر، آمار درخشانی بر جای گذاشته اند.
آمار درخشان ترابی مقابل گل‌گهر

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، پرسپولیس در اولین بازی رسمی سال 1403، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر باید مقابل گل گهر سیرجان قرار گیرد. با توجه به رقابت تنگاتنگ پرسپولیس در کورس قهرمانی با استقلال، سرخپوشان برای برد پا به میدان خواهند گذاشت. در سوی مقابل آبی پوشان سیرجانی به دنبال کسب سه امتیاز خانگی این بازی هستند.

پرسپولیس که با فاصله سه امتیازی پایین‌تر از استقلال در رده دوم قرار گرفته، برای قهرمانی باید 9 بازی خود تا پایان فصل را با پیروزی پشت سر بگذارد و منتظر لغزش رقیب سنتی خود باشد. این در حالی است که اولین بازی از 9 بازی باقی‌مانده، مقابل گل‌گهر است که این فصل از 10 بازی خانگی خود، تنها یک بار باخته و نشان می‌دهد حریف سیرجانی پرسپولیس به این راحتی ها تن به باخت نخواهد داد. پرسپولیس هم عملکرد متوسطی در بازی‎‌های خارج از خانه داشته و از 10 بازی که مهمان حریفان خود بوده، 4 برد، 4 مساوی و 2 شکست داشته است.

سرخپوشان در هفته های اخیر در بهترین فرم خود قرار داشتند و از زمان نشستن اوسمار روی نیمکت پرسپولیس، از 7 بازی، 5 برد به دست آورده اند. گل گهر اما در نیم فصل دوم از 6 بازی، 3 برد، 1 مساوی و 2 شکست داشته است و اکنون با 33 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد.

به هر حال تقابل های این دو تیم در لیگ برتر همیشه جذاب و تماشایی و معمولا پرگل بوده است؛ به گونه ای که در 9 بازی که تا کنون این دو تیم مقابل یکدیگر قرار گرفتند، 31 گل رد وبدل شده است. نکته جالب دیگر این است که گل گهر تا کنون موفق به شکست پرسپولیس نشده و از 9 رویارویی این دو تیم 7 بار پرسپولیس برده و 2 بار نیز دو تیم به تساوی رضایت داده اند.

گل گهر همچنین حریف مورد علاقه مهدی ترابی نیز محسوب می‌شود؛ هافبک سرخ‌ها با 8 گل و 3 پاس گل آمار درخشانی مقابل این تیم ثبت کرده و برترین گلزن تاریخ مصاف های دو تیم به شمار می‌رود. او در بازی های اخیر نشان داده که در بهترین فرم خود قرار دارد و در 6 بازی اخیر که به میدان رفته، 3 گل و 2 پاس گل به ثمر رسانده است.

بازی دو تیم در هفته بیست و دوم لیگ برتر، یکشنبه 19 فروردین از ساعت 19 در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان آغاز خواهد شد و باید دید پرسپولیس و ترابی در این بازی خاطرات شیرین خود مقابل گل‌گهر را تکرار خواهند کرد یا آبی‌پوشان سیرجانی با سرمربی یونانی خود موفق به طلسم شکنی خواهند شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید