آخرین پیش بینی هواشناسی درباره وضعیت هوای تهران

کدخبر: ۶۳۷۶۵۴
اقتصادنیوز: اداره کل هواشناسی استان تهران از افزایش نسبی دما برای این استان طی هفته جاری خبر داد.
آخرین پیش بینی هواشناسی درباره وضعیت هوای تهران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران، امروز (۱۳ فروردین) با عبور موج ضعیفی در نیمه شمالی و ارتفاعات استان در بعضی ساعات افزایش ابر و در پاره‌ای از نقاط، گاهی رگبار باران با احتمال رعد و برق پیش‌بینی می‌شود. طی این مدت، گاهی وزش باد نسبتا شدید تا شدید به ویژه در نواحی جنوبی و غربی و ارتفاعات مورد انتظار است. 

همچنین برای روزهای سه‌شنبه تا جمعه (۱۴ تا ۱۷ فروردین) آسمانی صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات وزش باد و در ارتفاعات در بعضی ساعات افزایش ابر، گاهی بارش پراکنده و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

خبر مرتبط
12 توصیه هلال‌احمر برای سیزده بدر/هشدار هواشناسی در این استان‌ها

اقتصادنیوز: جمعیت هلال‌احمر با صدور بیانیه‌ای نسبت به رعایت چند نکته از سوی هموطنان تأکید کرد.

همچنین از روز چهارشنبه تا جمعه (۱۵ تا ۱۷ فروردین) افزایش نسبی دما در سطح استان مورد انتظار است. 

آسمان روز سه‌شنبه (۱۴ فروردین) تهران، صاف تا کمی ابری و در بعضی  ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه (۱۵ فروردین ماه) صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فرودگاه امام خمینی با بیشینه دمای ۲۳ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران و ایستگاه توچال با کمینه دمای منفی ۹ درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه تهران طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید