ماجرای پروزاهای فوق‌العاده چیست؟/ افزایش 66 درصدی صندلی هواپیما

کدخبر: ۶۳۷۸۴۲
اقتصادنیوز: سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: در پرواز‌های داخلی در بازه زمانی سفر‌های نوروزی تعداد ۵۹۸ پرواز انجام و نزدیک به ۵۷ هزار صندلی عرضه شده است.
 ماجرای پروزاهای فوق‌العاده چیست؟/ افزایش 66 درصدی صندلی هواپیما

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسام قربانعلی سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه از ٢٤ اسفند ۱۴۰۲ تا پایان روز ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ بیش از یکصد هزار صندلی توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در ایام نوروز عرضه شده است، گفت: از این تعداد صندلی، بیشترین صندلی عرضه شده در پرواز‌های داخلی بوده است.

وی ادامه داد: در پرواز‌های داخلی در بازه زمانی سفر‌های نوروزی تعداد ۵۹۸ پرواز انجام و نزدیک به ۵۷ هزار صندلی عرضه شده است.

قربانعلی بیان کرد: پرواز‌های فوق العاده با توجه‌  به میزان تقاضا و با توجه به تعداد ناوگان تا پایان تعطیلات عید فطر ادامه دارد و پرواز‌هایی که تا به امروز انجام شده مربوط به پرواز‌های برنامه‌ای و فوق العاده  بوده و پیش‌بینی می‌شود با پایان یافتن تعطیلات این میزان افزایش یابد.

وی با بیان اینکه هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برای این ایام در مجموع ۶۰ هزار صندلی پیش بینی کرده بود، گفت: با توجه به تقاضای موجود این تعداد تاکنون افزایش قابل توجهی داشته است و بیش از  ۶۶ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

 قربانعلی بیان کرد: در بخش پرواز‌های بین المللی تاکنون ۲۳۰ پرواز در مسیر‌های بین المللی انجام شده است و در این مدت نزدیک به ۵۵ هزار صندلی عرضه شده است.  

وی یادآور شد: بیشترین پرواز بین المللی در این ایام، پرواز عتبات عالیات  بوده و در پرواز‌های داخلی بیشترین مسیر مشهد بوده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید