هشدار به کرجی ها/ هوا سرد و بارانی می شود/ مسافران به گوش باشید

کدخبر: ۶۳۹۷۰۸
اقتصادنیوز: مدیرکل هواشناسی استان البرز از پیش بینی رگبار و رعد و برق، وزش باد لحظه‌ای شدید، رگبار محدود برف در ارتفاعات و کاهش محسوس دما در استان خبر داد.
هشدار به کرجی ها/ هوا سرد و بارانی می شود/ مسافران به گوش باشید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، آرش بهاروند احمدی گفت: پیرو هشدار سطح نارنجی، تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از فعالیت سامانه تندری قوی از بعدازظهر تا پنج شنبه عصر در منطقه البرز مرکزی است که به موجب آن رگبار و رعد و برق، وزش باد لحظه‌ای شدید، رگبار محدود برف در ارتفاعات و کاهش محسوس دما در استان مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی استان البرز با اشاره به اینکه روز جمعه در بعضی ساعات وزش باد و از شنبه تا میانه هفته آینده شرایط جوی پایدار و آرام و روند افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود، عنوان کرد: امروز چهارشنبه آسمان نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد لحظه‌ای شدید، گرد و خاک، عصر و شب رگبار و رعد و برق و پاره‌ای نقاط تگرگ است.

خبر مرتبط
هشدار هواشناسی صادر شد/ مراقب این اتفاق باشید+جزئیات

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی فعالیت سامانه بارشی در کشور از امروز تا جمعه از بارندگی و وزش باد شدید و خسارت به محصولات کشاورزی خبر داد.

وی بیان کرد: برای فردا پنج شنبه آسمانی ابری در صبح همراه با رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید در بعضی ساعات، گرد و خاک، کاهش ابر در شب و کاهش دما، برای روز جمعه آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد شدید در بعضی ساعات و کاهش دما و برای روزهای شنبه و یکشنبه نیز آسمانی صاف تا کمی ابری پیش بینی می‌شود.

خبر مرتبط
پیش‌بینی هواشناسی در تعطیلات عید فطر/ این استان‌ها بارانی هستند

اقتصادنیوز: مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور گفت: از فردا با ورود سامانه بارشی جدید به کشور بسیاری از مناطق شاهد بارش باران خواهد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید