در فیلادلفیای آمریکا

حمله مسلحانه به مراسم عید فطر / چندین نفر دستگیر شدند

کدخبر: ۶۳۹۷۹۶
اقتصادنیوز: رسانه های محلی به نقل از پلیس بعد از ظهر چهارشنبه از حمله مسلحانه به تجمعی به مناسبت عید فطر در شهر فیلادلفیا در شمال شرق آمریکا خبر داد
حمله مسلحانه به مراسم عید فطر / چندین نفر دستگیر شدند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، رسانه های محلی به نقل از پلیس بعد از ظهر چهارشنبه از حمله مسلحانه به تجمعی به مناسبت عید فطر در شهر فیلادلفیا در شمال شرق آمریکا خبر داد و اعلام کرد که در جریان آن شماری از شرکت کنندگان هدف گلوله قرار گرفتند و زخمی شدند.

آناتولی گزارش داد، این تیراندازی در غرب فیلادلفیا در پایان مراسمی به مناسبت عید فطر رخ داد.

به گفته پلیس، چندین نفر دستگیر شده اند و چندین اسلحه در محل حادثه در فیلادلفیا که بزرگترین شهر در ایالت پنسیلوانیا است، کشف شده است.

کریسی هولاهان، نماینده کنگره ایالات متحده برای ایالت پنسیلوانیا، گفت که از شنیدن خبر تیراندازی که منجر به زخمی شدن چندین نفر در غرب فیلادلفیا شد، "ناراحت شده است. "

در این گزارش به جزییات این حمله و شمار دقیق زخمی ها اشاره نشد.

به گزارش ایرنا، ایالات متحده در سال های اخیر شاهد افزایش قابل توجه جرایم و خشونت‌های تیراندازی دسته جمعی بوده است.

سازمان آرشیو خشونت‌های مسلحانه (GVA) پیشتر اعلام کرده بود که در سال ۲۰۲۳ بیش از ۴۲ هزار نفر در آمریکا با سلاح ها گرم و سرد جان خود را از دست دادند.

از سوی دیگر، پلیس فدرال آمریکا (اف. بی. آی) در گزارشی از افزایش حوادث جنایی در مدارس و دانشگاه‌های این کشور خبر داد.

بر اساس این گزارش، از هر ۱۰ مورد حادثه جنایی و خشونت در این کشور، یک مورد در مدارس یا دانشگاه‌ها رخ می‌دهد. این گزارش مدعی شده که بیشتر قربانیان این جنایات، دانشجویان سیاه پوست و یهودی هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید