وضعیت جوی تهران در 5 روز آینده / در انتظار کولاک باشید

کدخبر: ۶۴۰۰۰۸
اقتصادنیوز : اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد که وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
وضعیت جوی تهران در 5 روز آینده / در انتظار کولاک باشید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا،  براساس پیش بینی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

امروز تا فردا (۲۴ تا ۲۵ فروردین‌) به‌ویژه در بخش‌های شمالی و ارتفاعات در بعضی ساعات رگبار باران، وزش باد شدید، احتمال رعد و برق، در ارتفاعات بالادست گاهی رگبار برف و کولاک و در نیمه جنوبی و غربی، گاهی وزش باد شدید مورد انتظار است.

خبر مرتبط
بارش باران و وزش باد شدید در این مناطق/ هشدار مهم هواشناسی صادر شد

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی اعلام‌کرد: از امروز (دوشنبه، ۲۰ فروردین‌ماه) تا پایان هفته، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت اغلب مناطق کشور را فرا می‌گیرد.

شایان ذکر است امروز کاهش نسبی دما و از فردا شب تا سه شنبه روند افزایش دما در استان پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا (۲۵ فروردین) در روز صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد و در شب صاف تا کمی ابری در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر ۱۹ درجه سانتیگراد و در روز یکشنبه (۲۶ فروردین) صاف، گاهی وزش باد با حداقل ۱۲ و حداکثر ۲۱ درجه سانتیگراد خواهد بود.

طی فردا و پس فردا ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای صفر و ۲ درجه سانتیگراد  سردترین ایستگاه  استان تهران و ورامین با بیشینه دمای  ۲۲ و ۲۷ درجه سانتیگراد گرمترین ایستگاه استان تهران خواهد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید