زمان اعزام زائران حج تمتع از استان اصفهان اعلام شد

کدخبر: ۶۴۸۸۵۸
اقتصادنیوز: مدیر کل فرودگاه‌های استان اصفهان با اشاره به اینکه اعزام حجاج از تاریخ ۳ خرداد ماه لغایت ۱۳ خرداد ماه از اصفهان انجام خواهد شد، گفت: تعداد ۷ هزار و ۸۵۳ نفر زائر در قالب ۵۶ کاروان در این ایام از فرودگاه اصفهان به بیت الله الحرام مشرف خواهند شد.
زمان اعزام زائران حج تمتع از استان اصفهان اعلام شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، ضیایی از شروع عملیات اعزام زائران حج تمتع سال ۱۴۰۳ از فرودگاه شهید بهشتی خبر داد و اظهار کرد: نخستین گروه از زائران استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری امروز سوم خرداد ماه در ساعت ۰۷:۱۵ صبح فرودگاه اصفهان را به مقصد مدینه ترک نمودند.

وی افزود: تعداد ۷ هزار و ۸۵۳ نفر زائر در قالب ۵۶ کاروان در این ایام از فرودگاه اصفهان به بیت الله الحرام مشرف خواهند شد که ۵۳ کاروان از استان اصفهان و ۳ کاروان از استان چهار محال و بختیاری هستند.

مدیر کل فرودگاه‌های استان اصفهان، با اشاره به بازه زمانی انجام عملیات اعزام حجاج از تاریخ ۳ خرداد ماه لغایت ۱۳ خرداد ماه خاطرنشان کرد: در این عملیات تعداد ۵ هزار و ۱۰۳ نفر زائر مدینه قبل و ۲ هزار و ۷۵۰ نفر زائر مدینه بعد هستند .

وی در پایان از زائران محترم خواست تا با عنایت به تراکم و ازدحام جمعیت کاروان ها، در جهت تسهیل در امر خدمت رسانی، حتی المقدور به صورت گروهی و حداقل چهار ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حضور بهم رسانند و از همراه داشتن مشایعت کنندگان خودداری بعمل آورند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی