حضور سعید محمد در انتخابات ریاست‌جمهوری 1403 قطعی شد؟

کدخبر: ۶۴۹۲۳۷
اقتصادنیوز: مسئول رسانه ای سعید محمد گفت: سعید محمد در آینده برای حضور خود در انتخابات تصمیم گیری و اعلام خواهند کرد.
حضور سعید محمد در انتخابات ریاست‌جمهوری 1403 قطعی شد؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، حسن خانلری درباره حضور سعید محمد در انتخابات گفت: سعید محمد در آینده برای حضور خود در انتخابات تصمیم گیری و اعلام خواهد کرد. 

وی ادامه داد: انتخابات همواره مهمترین، بارزترین و قابل اندازه‌گیری‌ترین نوع مشارکت سیاسی افراد در عرصه سیاسی جامعه است. پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و مبتنی بر قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، انتخابات تجلی وحدت در عین کثرت بوده و مشارکت گسترده، تجلی دموکراسی در ذیل لوای اسلام را به معرض نمایش گذاشته است.

وی افزود: رییس جمهور مطلوب همانی است که رهبری فرمودند ۸ خصوصیت مدیریت، ایمان، عدالتخواهی و مبارزه با فساد، عملکرد انقلابی و جهادی، معتقد به توانمندی‌های داخل، معتقد به جوانان، مردمی و امیدوار را داشته باشد و بتواند وفاق ملی و شخصیت بین‌المللی را توامان به ارمغان بیاورد.انتخابات همواره مهمترین، بارزترین و قابل اندازه‌گیری‌ترین نوع مشارکت سیاسی افراد در عرصه سیاسی جامعه است. پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و مبتنی بر قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، انتخابات تجلی وحدت در عین کثرت بوده و مشارکت گسترده، تجلی دموکراسی در ذیل لوای اسلام را به معرض نمایش گذاشته است.دکتر محمد در آینده تصمیم گیری و اعلام خواهند کرد. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۸ خرداد

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی